בהמשך לסדרת התחקירים של חי בלילה על הטיפול הרפואי הלקוי בחיילים, שברובו אין מענה רפואי הולם גם במקרים חמורים, הגיע לחי בלילה תיעוד של חייל המקבל טיפול רפואי מזעזע. רועי בוארון הוא חייל בן 20, ששירת כלוחם בשריון ונפצע ברגלו. לאחר שעבר ניתוח והיה בשיקום, הגיע לביקורת אצל רופא צבאי, שבלי לבדוק אותו כלל, אמר שהוא כשיר לחזור ללוחמה. בוארון תיעד את המפגש עם הרופא, בו הוא תקף אותו - מול המצלמה.

הרופא הצבאי התנפל והכה חייל (צילום: מתוך "חי בלילה", קשת12)
רועי בוארון, החייל שהותקף ע"י הרופא | צילום: מתוך "חי בלילה", קשת12

בוארון: "עוד פעם, אתה הבאת לי פרופיל 45, שלא תקין לחזור לשירות שאני אחרי ניתוח. אתה לוקח את זה על אחריותך אם אני אפצע בצבא, בסדר? אם אני אפצע אחרי שהחזרת אותי ולא נתת לי את האפשרות לגשת לפרופסור שמביא לי את המסמכים..." (הרופא תוקף את החייל).
בוארון: "כולכם עדים, אתה עד לזה שהוא תקף אותי? נכון? תדע מזה, כולם עדים, תקף אותי או לא תקף אותי?".
חיילת: "יש פה חייל שתוקף".
בוארון: "'חייל שתוקף'. פרופסור שמרביץ, חוצפה. אל תיגע בי, היי היי!".
רופא: "מה אתה עושה?".
בוארון: "מותר לי". 

לחייל הגיעו עוד ועוד תלונות מחיילים על הטיפול של אותו רופא. בנוסף לכך, בפוסט שפרסם הרופא בעמוד הפייסבוק שלו כשהתחיל לעבוד כרופא בצה"ל, כתב: "הסטאז' תם מזמן, סופסוף התזה אושרה, המאמר פורסם כבר לפני חודשים... כל מה שנשאר עכשיו הוא לוגיסטיקה, וצה"ל יקבל רופא ממורמר מורשה. אה, כן, צריך להיצמד לעיקר... סיימתי את חובותיי האקדמיות". 

הרופא הצבאי התנפל והכה חייל (צילום: מתוך "חי בלילה", קשת12)
הפוסט של הרופא הצבאי כאשר סיים את לימודי הרפואה. צחוק או אמת? | צילום: מתוך "חי בלילה", קשת12

מדובר צה"ל נמסר כי הסיפור נמצא בחקירה של משטרה צבאית. היו תלונות הדדיות, גם החייל הגיש תלונה נגד הרופא, גם הרופא הגיש תלונה נגד החייל, והסיפור נבדק.