מיד עם סיום גמר הכוכב הבא לאירוויזיון 2020, פגש נדב בורנשטיין על הבמה את הזוכה המאושרת, עדן אלנה, שגם תייצג אותנו בתחרות המוזיקה הגדולה בעולם. כשלצידה אלה-לי להב ואור עמרמי ברוקמן, הגיבה עדן לראשונה על הזכייה ההיסטורית. "אני שמחה בטירוף, רציתי את זה כל כך ואני מאוד שמחה שזאת אני", אמרה, "זה כבוד גדול בשבילי. זאת המדינה שלי וזה מדהים שאתיופית תייצג את המדינה בפעם הראשונה".

מנחת התחרות רותם סלע, שגם נכחה בשיחה, חיזקה את הבחירה בעדן כנציגה הישראלית והדגישה את חשיבות העניין. "זה לא דבר של מה בכך ולא צריך לדפדף", אמרה, "זה הישג ענק לנו כמדינה שאנחנו שולחים נציגה שהיא חלק בלתי נפרד מאיתנו". 

אלה-לי להב ואור עמרמי ברוקמן, שהגיעו למקום השני והשלישי בהתאמה, הפגינו לאורך העונה כולה נוכחות של כוכבים אמיתיים, אבל למרות התוצאות הם לא הפגינו לרגע שום סימן של אכזבה. אור פרגן לעדן: "היא הבחירה הראויה", ואלה-לי הצטרפה אליו: "הוקל לי, אני בתחילת הדרך שלי", אמרה, "זאת פעם ראשונה שלי על במה ואני חושבת שאין ראויה יותר לייצג אותנו מעדן ואמרתי את זה בכל מקום אפשרי". 

עם הניצחון או בלעדיו, זה ברור לכולם שזו רק תחילת הדרך של אלה-לי, שהפכה במהלך העונה לכוכבת פופ אמיתית. אבל מסתבר שמאחורי כל הריקודים וההופעות האנרגטיות מסתתרת נערה שלא תמיד הייתה שופעת ביטחון עצמי. "בתחילת העונה באתי עם הכי פחות ביטחון", הודתה, "אמא שלי הייתה צריכה לשכנע אותי לבוא לאודישנים הראשונים כי לא רציתי. עברתי בתוכנית דרך מטורפת. אני מרגישה בפעם הראשונה שאני שווה משהו. אני מודה לכולם על האהבה שאתם נותנים לי, כי אני לא רגילה לזה".