דבר כזה באמת לא רואים כל יום. הערב (שני), התרחשה דרמה באולם אירועים כאשר משפחה של הכלה הבריחה אותה בכוח מהאולם, רגע לפני החופה.

המשפחה החרדית, אשר מתנגדת לנישואים, ניצלה את ההפוגה שבין הצילומים ופתיחת האירוע ועד תחילת החופה, וחמקה משטח האולם יחד עם הכלה. "האוכל, הכוסות והצלחות – הכל היה מוכן", סיפר בעל האולם בו הייתה אמורה להתקיים החתונה. "המסכים עובדים והתאורה עובדת. האורחים באים והולכים. כל אחד שנכנס, שואל 'יש אירוע?' ואז הולכים הביתה, זהו".

אין מה לעשות, ככה האולם נשאר עומד?
"כן. גם האוכל מוכן. מה אני אעשה בו? העובדים מגיעים, רואים אולם ריק. זה מאכזב את המקום".

רגע לפני החופה – הכלה הוברחה (צילום: מתוך "חי בלילה", קשת12)
המשפחה שהתנגדה לחתונה הצליח למנוע אותה | צילום: מתוך "חי בלילה", קשת12

אחד מהעובדים באולם, סיפר על התחושות של האורחים: "הם לא מאמינים. היו פה כמה עם דמעות בעיניים".

מה בעצם עומד מאחורי אותו אירוע חריג? קובי ברקת, כתב ב"חדרי חרדים", סיפר כי משפחתה של הכלה השתמשה בכוח. לטענת המשפחה, החתן פגע בכלה במשך שנים, ולמעשה הכריח אותה להתחתן איתו. בנוסף, הם טוענים כי החתן הבטיח להתחלק בעלות החתונה, אבל הוציא מהכלה כספים במרמה.

רגע לפני החופה – הכלה הוברחה (צילום: מתוך "חי בלילה", קשת12)
המשפחה שהתנגדה לחתונה הצליח למנוע אותה | צילום: מתוך "חי בלילה", קשת12

למרות טענות המשפחה, היום החתן והכלה היו אמורים לעמוד יחד מתחת לחופה, אלא שכאמור המשפחה החליטה להתערב ולמנוע את החתונה. "אם ניתן לה להתחתן, אנחנו מובילים אותה לקבר", אמר קרוב משפחה של הכלה.

מנגד, חברי החתן טוענים כי הטענות שקריות והסיבה האמיתית לאירוע היא שאב הכלה רצה שהחתן ימשיך ללמוד בישיבה. כאשר זה סירב, החליטה המשפחה למנוע את החתונה בכוח.