בימים האחרונים הופתעו לגלות משתמשי ה"טלגרם" סוחר סמים חדש ומפורסם. מנהל הקבוצה, שעוסק בסחר של סמים קשים פועל זה זמן מה תחת השם "אופירה אסייג", ומפרסם באופן קבוע מודעות מכירה בסגנון טלגראסי מובהק כמו: "אופירה ממשיכה את המבצעים לכבוד קרנבל הסמים של אופירה", ו"הדאון התחיל, אל דאגה, אופירה פה בשבילך". אותן מודעות הפכו לפופולאריות מאוד באפליקציית המסרים המוצפנת.

לידי מערכת "חי בלילה" הגיעו צילומי מסך מתוך הקבוצה, ומתחקיר שערכה התגלה כי השימוש בשמה של אופירה הגיע כנקמה אחרי שהצהירה באחת מהתוכניות אותן היא מגישה לצד אייל ברקוביץ' שהיא נגד לגליזציה. "אני פוחדת על הילדים שלי" אמרה כשאירחה את גדי וילצ'רסקי, פעיל חברתי בתחום הלגליזציה. 

"ראיתי לא מזמן שאופירה אירחה את גדי וילצ'רסקי", אמר סוחר הסמים שמשתמש בשמה של אופירה אסייג, "היא אמרה שהיא לא רוצה שהילדים שלה יעשו סמים, אז הראיתי לה שגם אם היא מוכרת סמים זה לא כל-כך נורא. הרבה אנשים פונים אליי בעקבות השם וצוחקים 'איפה ברקו, הוא גם בעסק או שהוא מתחרה?' וכל מיני דברים כאלה. אני חושב שהיא צריכה לקחת את זה בכיף".

למרות הרוח הקלילה שמשתמעת מדברי הסוחר, אסייג עצמה כלל לא מקלה ראש בעניין ואחרי התייעצות עם עורך הדין שלה, החליטה לפנות למשטרה בנושא.