"חביבתי"

במשך כמה שבועות מערכת "חי בלילה" בחנה את עמודי הפייסבוק של  שרים וחברי כנסת כדי לבדוק מי מהם מאפשר ביטויי הסתה אצלו בעמוד מי לא נבהל מביקורת. השיא הגיע כשהצגנו לח"כים את ההצגה "חביבתי" - הצגה בדויה שאותה חלק מהח"כים החליטו לגנות מבלי לשאול יותר מדי שאלות.

רבני הפייסבוק

מה קרה כשעקבנו אחרי דף הפייסבוק של הרב בגדדי? ובכן לא מעט. הרב שהשתמש בעמוד כפלטפורמה להסתה נגד קהילת הלהט"ב וכנגד בנות בלבוש חושפני החליט לתקוף ישיר את מגיש "חי בלילה" נדב בורנשטיין עד שעבר כל גבול. נדב בתגובה החליט להגיש תביעה במשטרה כנגד הרב וכמובן גם פרסם פוסט וויראלי בעקבות העניין.

מחירון האינסטגרם

חשבתם שהכל חינם באינטרנט? אז חשבתם. מסתבר שהסלבים הבינו שחשבונות הפייסבוק והאינסטגרם שלהם הוא עוד כלי שדרכו הם יכולים להרוויח כמה לירות. לא שאנחנו פותחים עיניים חלילה אבל בתחקיר מחירון האינסטגרם הבנו בדיוק כמה בר רפאלי מרוויחה על תמונה אחת בפלטפורמה המדוברת.

כיסוי הסמרטפון המסוכן

חברו הטוב של האדם הוא כבר מזמן לא הכלב אלא המכשיר הסלולרי. את ההשלכות הבריאותיות והפסיכולוגיות שנוצרות בעקבות השימוש בו אנחנו כבר מכירים היטב ושמענו מספיק. בתחקיר כיסויי הסמארטפונים גילינו שהסכנות לא נגמרות שם. גם הכיסוי שאמור להגן על הסמרטפון הנוצץ שלנו מפני פגיעה או אמור לשמש כפריט אופנה עלול לגרום לנו נזק חמור.

העדויות שלא ראיתם בפרשת תאיר ראדה

כל המדינה סערה בעקבות שידור הסדרה "צל של אמת". הרשתות החברתיות געשו ושיחות הברזיה מעולם לא היו כל כך עוצמתיות. בחשיפה בלעדית ל"חי בלילה" נחשפו קטעים מתוך חקירתה של א"ק שלא נכנסו לסדרה והוסיפו דרמה גדולה לפרשה.

תפנו לשטייניץ

כאן פשוט היינו ממושמעים ופעלנו לפי ההוראות. ביבי אמר - אנחנו עשינו: פנינו לשטייניץ.

"חי בלילה" חוזרת- רביעי, חמישי ושבת אחרי "היום בלילה" עם גורי אלפי