חברת המדיה שאחראית למודעות הפוגעניות, שנועדו להעלות מודעות על אחוזי ההשמנה הגבוהים בקרב ילדים ובני נוער, הודיעה על הורדתו, ואף החליפה את השלטים במסר שפוי יותר: "עכשיו כשהמודעות ירדו זה בידיים שלך". מערכת "חי בלילה", שעקבה בימים האחרונים אחר הסערה שעורר הקמפיין ברשתות החברתיות נשמה לרווחה כשנדב בורנשטיין הכריז: "הלחץ עבד!".

הקמפיין לפני המחאה ברשתות החברתיות (תמונת AVI: mako)
הקמפיין לפני המחאה ברשתות החברתיות | תמונת AVI: mako

הקמפיין בגרסתו החדשה (תמונת AVI: mako)
הקמפיין בגרסתו החדשה | תמונת AVI: mako

"להרגיש שהשגתי את המטרה זה נפלא"

נועה מרוז, בת ה-14 שמתמודדת עם עודף משקל, התראיינה בתכנית ערב לפני שהתקבלה ההחלטה להסיר את הקמפיין והודתה: "הזדעזעתי. אני מסכימה שמדובר בבעיה קשה אבל התמונות המשפילות הדהימו אותי, זו לא הדרך להתמודד עם בעיה כזו", היא אמרה וקראה להוריד את הקמפיין לאלתר. עכשיו, כשהמאבק שלה הצליח, היא התראיינה שוב וסיפרה כמה היא מרוצה: "להרגיש שהשגתי את המטרה זה נפלא".

נועה קיבלה תגובות חיוביות מאוד על ההשתתפות שלה במאבק והנכונות שלה להיחשף: "החברים אמרו שכל הכבוד שאני נחשפת ומביעה את הדעה", וגם הגולשים בעמוד הפייסבוק של התכנית פרגנו: "זה דורש הרבה אומץ לילדה בגילך לדבר ככה", הם כתבו, ואכן - האומץ השתלם. "המסר החדש זה מסר שאני מסכימה אותו – אני למשל בשומרי משקל מקבלת את כל הכלים, אבל אם אני לא אעשה עם זה כלום אז אני לא אצליח". לסיום אמר בורנשטיין: "איזה כיף שעשינו שינוי".

"חי בלילה" - רביעי, חמישי ושבת ב-23:15