mako
פרסומת

נועה מרוז, ילדה שסובלת מעודף משקל: "שמחה שהמטרה הושגה, המסר החדש טוב יותר"

בימים האחרונים סיקרה מערכת "חי בלילה" את התגובות, או יותר נכון הסערה, ברשתות החברתיות בעקבות הקמפיין שנועד להילחם בתופעת ההשמנה; כעת ניתן להכריז בקול רם: "הלחץ עבד!"

נדב בורנשטיין, חדשות האוכל של ישראל
נדב בורנשטיין, חדשות האוכל של ישראל
חי בלילה
פורסם:
הקישור הועתק

חברת המדיה שאחראית למודעות הפוגעניות, שנועדו להעלות מודעות על אחוזי ההשמנה הגבוהים בקרב ילדים ובני נוער, הודיעה על הורדתו, ואף החליפה את השלטים במסר שפוי יותר: "עכשיו כשהמודעות ירדו זה בידיים שלך". מערכת "חי בלילה", שעקבה בימים האחרונים אחר הסערה שעורר הקמפיין ברשתות החברתיות נשמה לרווחה כשנדב בורנשטיין הכריז: "הלחץ עבד!".

הקמפיין לפני המחאה ברשתות החברתיות
הקמפיין לפני המחאה ברשתות החברתיות | תמונת AVI: mako

הקמפיין בגרסתו החדשה
הקמפיין בגרסתו החדשה | תמונת AVI: mako

"להרגיש שהשגתי את המטרה זה נפלא"

להרגיש שהשגתי את המטרה זה נפלא".

נועה קיבלה תגובות חיוביות מאוד על ההשתתפות שלה במאבק והנכונות שלה להיחשף: "החברים אמרו שכל הכבוד שאני נחשפת ומביעה את הדעה", וגם הגולשים בעמוד הפייסבוק של התכנית פרגנו: "זה דורש הרבה אומץ לילדה בגילך לדבר ככה", הם כתבו, ואכן - האומץ השתלם. "המסר החדש זה מסר שאני מסכימה אותו – אני למשל בשומרי משקל מקבלת את כל הכלים, אבל אם אני לא אעשה עם זה כלום אז אני לא אצליח". לסיום אמר בורנשטיין: "איזה כיף שעשינו שינוי".

"חי בלילה" - רביעי, חמישי ושבת ב-23:15