קרב הגרסאות שהתנהל ביומיים האחרונים ברשת, בין יאיר נתניהו ואורי קול, מנכ"ל "מחזקים", התחיל מסימון "אהבתי" שלכאורה ניתן מחשבון הפייסבוק של בנו של רה"מ, לפוסט שנאה הקורא לרצח פעילי הקרן החדשה לישראל. בפוסט השנוי במחלוקת, שפורסם שלשום בשעות אחר הצהריים, נכתב: "בעוד כמה שנים ימריא מנתב"ג מטוס ובו ארגז עם שקיות ניילון שחורות. בכל שקית יהיה אפר של אחד/ת מפעילי קרן עמלק, שהוצאו להורג לאחר המשפט שהתקיים בעקבות ממצאי ועדת החקירה הממלכתית, שחשפה את פשעי הקרן נגד העם היהודי ונגד הערבים הפלסטינים. באותו מטוס יהיה אדם, שאי שם מעל הים התיכון יקום ויבעט בארגז, שיצנח אל מי הים. אני רוצה להיות האיש הזה". זמן קצר לאחר מכן, פרסם קול צילום מסך המראה כי נתניהו כביכול סימן "אהבתי" על אותו פוסט, אך בנו של רה"מ הכחיש וטען כי צילום המסך מזוייף.

>> לעמוד הפייסבוק של "חי בלילה"

אמש התראיין קול ל"חי בלילה", והתעקש שצילום המסך אכן אותנטי: "אני יודע שהוא עשה את הלייק הזה, אני יודע איך הפרופיל שלו נראה, יש לי ולעוד אנשים בתוך קהילת 'מחזקים' הוכחות. אנחנו יודעים שזה הוא וזה לא משנה כמה הוא ישקר או יכחיש. ואם הוא באמת עומד מאחורי מה שהוא אומר אז שיבוא ויגיד לנו את זה בפנים ולא יברח".

יאיר נתניהו סירב להתראיין, אך מטעמו נמסר: "מעניין שבכל יום מתפרסמים בכלי התקשורת מאמרי הסתה נגד מתנחלים, דתיים ואנשי ימין ומעולם לא הקדשתם לזה ולו כתבה אחת. כמה מפתיע שלאייטם ההזוי הזה אתם מראיינים איש שמאל קיצוני ולא מעלים מולו פעיל ציבור ממחנה הימין".

>> צפו בפרקים המלאים של "חי בלילה" ב-makoTV

>> לוח שידורים ערוץ 12 

"חי בלילה": ראשון עד חמישי ב-22:40, קשת, ערוץ 12