אלכס לויטין ומארק קורוטקין, מתמודדי MKR - המטבח המנצח, הצליחו להדהים את השופטים ואת שאר הזוגות עם היצירתיות, הטכניקה והטעמים, אבל גולת הכותרת הייתה הצבעים והפירוטכניקה שהוגשו בקינוח: השרלוטקה. "זה יצא מהגדר של מסעדה קלאסית ושל צלחת סטנדרטית. זו הצגה שהיא בהחלט מרשימה", אמר אלכס.

אבל חוץ מהקינוח שאותו לא נשכח עוד הרבה זמן, מארק ואלכס נכחו ברגע נדיר בו רותי ברודו נתנה להם ציון 10 מתוך 10 על הכבד הקצוץ. "זאת התרגשות עילאית", סיפר אמש (שלישי) אלכס לנדב בורנשטיין בחי בלילה, "זה נדיר שנותנים ציון כל כך גבוה, וזו גם חותמת מהאוטוריטה הגבוהה ביותר, שאנחנו כן יודעים לבשל". ומארק הוסיף: "אני הייתי די בטוח במנה הראשונה, אבל בכל זאת עוד לא הגשתי את הכבד הקצוץ שלי לפרסונה כזאת, אז היה ממש כיף לקבל את זה". 

אבל לא הכל היה ורוד בסרוויס של מארק ואלכס, כי דווקא המנה העיקרית קיבלה ביקורות חלוקות משאר הזוגות, והקשה במיוחד הגיעה מרותי ברודו, שהציפיות שלה היו גבוהות אחרי המנה הראשונה. "מדובר במנה מורכבת מבחינת הבישול, ההכנה לפני שמכניסים לתנור והצלחות", אמר אלכס. "זו מנה שדורשת זמן וייתכן שתכנון הזמן הראשוני לא היה מי יודע מה מוצלח. יחד עם זאת, הוצאנו מנה שמבחינתנו הייתה מעניינת ובאיכות טובה". 

אלכס, אתה עובד במחלקה הפסיכיאטרית. אתה לפעמים מטפל קצת במארק, בכל זאת טבח, אולי הוא צריך את זה?
"לא, אני לא לוקח את העבודה הביתה", צחק אלכס. ומארק הודה: "להכיל נפש יצירתית יחד עם חיי טבחות, לא כל בן או בת זוג יכולים להכיל, וכאן היה לי באמת מזל".