אמש (ראשון) שודר הפרק הראשון של MKR המטבח המנצח, והראשונים לארח במסעדה שלהם היו נדב נובל ודניאל תור נובל, נשואים טריים שפתחו את מסעדתם בחוות האנטילופות והציעו חוויה תאילנדית אותנטית וחריפה במיוחד. "האמת שאנחנו שמחים שהיינו ראשונים. אתה בא נקי, בלי ציפיות ואין עדיין את המשחקים של השולחן. רק תבוא, תעשה את האומנות ויהיה טוב", אמרו השניים כשנשאלו על היותם הזוג שפותח את התחרות. "חיכינו מאוד לבשל בערבה, במקום שנדב גדל עם התאילנדים ונהננו בטירוף".

על הביקורת המפרגנת שקיבלו אמרו: "הביקורות היו מאוד מחמיאות. מדובר באמת בטעמים שלא מוכרים לחיך הישראלי והגושפנקה הזו שחיים ורותי נתנו הייתה מאוד כיפית".

גם השופטים וגם הזוגות הסכימו כי המנות צריכות לעבור התאמה מדויקת יותר לחיך הישראלי. "זו סוגיה אינסופית של כל טבח", אמרו דניאל ונדב על ההחלטה ללכת על טעמים תאילנדיים נועזים. "זו שאלה שתמשיך ללוות אותנו בהמשך התחרות – כמה אנחנו מתאימים אתה מנות שלנו לחיך הישראלי ולעדינות של הטעמים וכמה אנחנו לוחצים על הגז".

אחת מהחוליות החלשות במסעדה של דניאל ונדב היה הצלחות, אך הם דווקא לקחו את הביקורת למקום של למידה. "נכנסו לתחרות בידיעה שזה עקב אכילס שלנו ואנחנו מרגישים כי רק מהערב הזה למדנו איך נכון להגיש מנה. למדנו המון, רותי וחיים מבחינתנו הם מקור להשראה ולגדילה".

בניגוד ללא מעט זוגות אחרים שמצאו את עצמם רבים לא מעט במטבח, דניאל ונדב הצליחו לעבוד בשיתוף פעולה מושלם. אז מה הסוד? "בעיקר התקשורת", ענו. "האגו לא יכול להיכנס למטבח. במטבח הקשר הוא כמו בחיי כלא. חודש אחד במטבח זה כמו 7 חודשים בחוץ. צריך לדבר ולהקשיב. כל אחד יודע את החוזקות של השני".