התחקיר של "הכל אישי" ששודר הערב (ראשון) בקשת 12, חשף עשרות הודעות קוליות בין כוכב הילדים יובל המבולבל לבין מי שחשוד כסוחר הסמים שלו. דקות בודדות לאחר פרסום התחקיר, שם טוב מחליט להגיב באמצעות עמוד האינסטגרם שלו, ומצטט מתוך ספרו של פאולו קואלו, "המדריך ללוחם האור": "לוחם האור לעולם אינו שוכח את האמרה העתיקה: 'השה הטוב אינו צווח'. העוולות מתרחשות. כולם נקלעים למצבים שלא הגיע להם להיקלע לתוכם, על פי רוב כשאינם מסוגלים להתגונן. פעמים רבות מקישה המפלה על דלתו של הלוחם".

>> לעמוד הפייסבוק של "חי בלילה"

התחקיר חשף סוג של קשר בין הרווח מההופעות, הכרטיסים והמוצרים, לבין צריכת הסמים הקשים. תגובות ההורים מעורבות, חלקם שולחים אהבה לשם טוב בשעות האחרונות, והשאר אומרים שהם פתאום מבינים שהכסף שלהם על הכרטיס להופעה, כנראה מגיע בסופו של דבר לסוחר הסמים.

>> צפו בפרקים המלאים של "חי בלילה" ב-makoTV

עורכי דינו של יובל שם טוב מסרו בתגובה: "אין בשאלותיכם דבר וחצי מלבד רצון לפגוע ביובל, בפועלו, ובאהבת הקהל שלו. מצער שהדבר נעשה ללא כל רגישות שלא לומר אנושיות וכבוד מינימליים, ובין היתר תוך שיבוש הליכי משפט. יובל שם טוב בסופו של יום הוא אדם פרטי. מאז היוודע המקרה, יובל מקבל תמיכה ואהבה ממשפחתו, מחבריו ומהילדים שאותם הוא משמח יום יום. למבקריו ולשופטיו הבודדים נייעץ להביט במראה, לתומכיו נחזור ונודה. יובל מעולם לא פגע באיש, ובוודאי שלא התכוון לפגוע באיש, כל רצונו של יובל היה ויישאר לשמח ילדים ובכך הוא עוסק".

>> לוח שידורים ערוץ 12 

"חי בלילה": ראשון עד חמישי ב-22:40, קשת, ערוץ 12