רגע לפני שעולה העונה החדשה של "חי בלילה" (ראשון, 23:00), אספנו עבורם את הכתבות הכי מעניינות על כל מה שקרה ברשת בשנה האחרונה. חלק מהכתבות מפתיעות אותנו עד היום, וחלק מהן נראות היום באור שונה לגמרי: זוכרים איך אור דניאל חיכתה לדור מחוץ לבית האח?

אתם בחרתם: הסצנה הכי אהובה בתולדות "רמזור"

2000 בוחרים לא טועים: אחרי שלושה ימים וקרב צמוד בין סצנות שונות מכל ארבע העונות, אתם החלטתם להעניק את גביע העולם ב"רמזור" לסצנה אחת, קורעת במיוחד, שהצליחה גם להצחיק אלפי אמריקאים מעבר לים. בואו לפתוח שבוע עם חיוך רחב

לכתבה המלאה

אב שאנס את בתו: "תפסיקי להיות קשה, אחותך הייתה יותר כנועה"

בסרטון שזעזע את הרשת, מציגות נשים שהוטרדו מינית את החוויות הקשות שעברו לצד המשפטים שאמרו להן התוקפים. חלק מהגולשים יצאו נגדו בטענה שהוא עובר את הגבול: "קשה לצפות בסרטון? קשה לחיות פה" אומרת שלומית הברון, אחת מהמשתתפות. צפו בקטע

לכתבה המלאה

נופר או דנית: את מי הגולשים אוהבים יותר?

רגע אחרי ההדחה המפתיעה של בני גולדשטיין, מערכת "חי בלילה" בדקה מי הדיירים שהכי מעניינים אתכם: מה אתם כל כך אוהבים בנופר, מה מפריע לכם אצל עינב ומי נמצא בתחתית הרשימה? 

לכתבה המלאה

ג'קי אזולאי: "אני קוראת לכל הדתיים להפסיק לעקוב אחרי אייל שני"

אייל שני בחר שלא להגיב למערכת "חי בלילה" על תמונת הפסטה עגבניות שהעלה בעיצומו של צום יום כיפור, אבל מי שכן הגיבה הייתה משתתפת "מאסטר שף" לשעבר, ג'קי אזולאי: "הוא עושה את זה בשביל להכעיס. גם אנשים שלא שומרים מכבדים את היום הזה". צפו בקטע.

לכתבה המלאה

גם יפה וגם רופא: הכירו את הדוקטור הכי חתיך בעולם

מנואל ריקו, רק בן 24, כבר קטף את תואר מלך היופי של ספרד, השלים את הלימודים והפך לרופא מבוקש. אבל לא בטוח שזה הרופא שהייתן רוצות לקבוע אצלו תור - ריקו בחר להתמחות דווקא בגניקולוגיה, מה שמעורר את מבוכתן של נשים רבות: "אני מעדיפה ללכת לרופאה הסבתא השמנמונת שלי ולא לרופא שאני רוצה לשכב איתו".

מנואל ריקו (צילום: mako)
דוקטור תציל אותי | צילום: mako

לכתבה המלאה

ההצעה בהופעה: ״הבטחתי שאגרום לכולם לדעת כמה אני אוהב אותה״

רגע השיא של ההופעה של ג׳סטין טימברלייק בפארק הירקון, היה ללא ספק הצעת הנישואים בהתערבותו של טימברלייק עצמו. בדיקה קצרה העלתה שבני הזוג, אילנה ואלירן, התחתנו ככבר כמה חודשים לפני ההופעה אבל למה להעיב על החגיגה? החתן הטרי הסביר: ״היתה לנו חתונה לא משהו, רציתי לפצות אותה. תהיה חתונה שנייה״.

לכתבה המלאה

שווה להכיר: הברים הכי יפים בתל אביב

עם כל הכבוד, ויש הרבה, לפאבים השכונתיים, הטרנד העולמי של ברים מושקעים, מדליקים ומעוצבים לא פסח גם על עיר החגיגות שלנו. תל אביב מתהדרת בכמה מהברים היפים והמעוצבים בעולם, שמעניקים חוויה של הרבה מעבר לעוד דרינק עם החבר'ה. הרשימה הלוהטת בכתבה המלאה.

אין תמונה
הרגע הבלתי נשכח של צחי אברג'יל

לכתבה המלאה

צפו: אור דניאל בקרחנה

המודחת הלוהטת יצאה לבלות עם חברות בבר בעיר, ושוב פעם הציגה את התמיכה והאהבה בבן זוגה לשעבר דור דמרי, כשעלתה לעמדת הדי.ג'יי וקראה לכל הבליינים לסמס לו. מי ידע שכך הכל ייגמר.

לכתבה המלאה

נדב בורנשטיין על החיקוי ב'ארץ נהדרת': "קשה לי לראות את עצמי ככה. זה הביך אותי"

כאשר נדב בורנשטיין, נחשף לראשונה לחיקוי שלו ב'ארץ נהדרת' הוא מיד עצר את הטלוויזיה. איך הוא הרגיש ברגע הראשון? ("הייתי בהלם"), מה הוא למד על עצמו? ("גיליתי שאני מדבר במבטא צרפתי") ואיך הייתה השיחה שאחרי עם רועי בר נתן? (הכל ברוח טובה"). וגם: מה אמרה לו על זה מרגול?

לכתבה המלאה

מחאה ספונטנית עולמית: מצטלמים ודורשים - ״החזירו את הבנים שלנו״

מאות יהודים הצטלמו עם השלט: ״Bring Back Our Boys״, ודרשו את החזרתם של הנערים שנחטפו. המחאה שנחשפה לראשונה בעמוד הפייסבוק של ״חי בלילה״ חבקה עולם: גולשים משתפים מארצות הברית, דרום אפריקה בריטניה - וכמובן מישראל. מייסד המחאה: ״אם חצי מיליון ישראלים ישתפו תמונה כזו, אני מבטיח לך שאף שגריר זר לא ישאר אדיש״. לצערנו, לסיפור הזה לא היה סוף טוב.

קמפיין מחזירים את הבנים (צילום: צילום מסך מתוך עמוד הפייסבוק של חי בלילה)
קמפיין מחזירים את הבנים | צילום: צילום מסך מתוך עמוד הפייסבוק של חי בלילה

לכתבה המלאה

 

"חי בלילה" חוזרת מחר (ראשון) ב-23:00

>> עקבו אחרי "חי בלילה" בפייסבוק