ביום שישי האחרון השף טום אביב יצא בלילה ממסעדתו "קוקו במבינו" ותקף אדם שהיכה את הכלב שלו. "הבעלים של הכלב אמר לו 'אני אמרתי לך לשבת' ונתן לו בעיטה חזקה בראש. אני נחרדתי מהסיטואציה והייתי בשוק", נזכרת מארחת המסעדה שהזמינה את המשטרה. השף ובעל הכלב נעצרו לחקירה. למרות העדות ועדי הראיה, הוא מתכנן לתבוע את אביב.  

לאחר האירוע, טום פרסום בסטורי שלו: "אני אומנם נגד אלימות מכל סוג שהיא, אך לפעמים היא הכרחית. אדם המתעלל בבעל חיים חסר ישע עובר מבחינתי גבול שאין עליו מחילה". מדובר בגבר בן 26 עם עבירות קודמות של אלימות, כאשר דווח מאנשים שנכחו באזור על כך שאותו אדם היה נראה שתוי.

"זה פיטבול מעורב בדוגו ארגנטינו ואני לא סומך על הכלבים האלה. הכלב הזה חייב חינוך חזק, הבנת? הוצאתי אותו לטיול, סתם לשתות בירה בכיף. הוא היה קשור והוא פשוט התפרץ. פתאום אחת החליטה שאני בועט בכלב", מסר משה בעל הכלב בשיחה עם מערכת "חי בלילה".

אתה יודע שיש אצל המשטרה תיעוד של הדבר?
"בטח. יש גם תיעוד שהוא שם לי בוקס לפנים מול השוטר במצלמת הגוף. אני בשלב תביעה איתו".

תגובת עורכת הדין של בעל הכלב:
"מרשי ניזוק בפרצופו ונמצא עדיין במצב של פוסט טראומה. מרשי בכלל לא מבין איך אדם מרשה לעצמו לתקוף מבלי לברר עובדות קריטיות. ביהמ"ש יכריע לפי מצלמת הגוף של השוטר כיצד חטף מרשי את החבלה ועוד בנוכחות שני שוטרים. באשר לשאלתכם ביחס לעבירות קודמות של מרשי הרי שאין זה בא לרכך ו\או להקל עם המעשה החמור של התוקף".