לפני תשעה חודשים נרצחה קים לבנגרונד יחזקאל בפיגוע הירי באיזור התעשייה בברקן. אחותה, שחר, שחלקה איתה את האהבה לקעקועים, הגשימה את מה שבעיניה היא הצוואה של אחותה: לקעקע את פניה על כתפה. "היא תמיד איתי בלב, אבל עכשיו היא גם תהיה עלי כל הזמן. הפנים שלה תמיד יהיו איתי", סיפרה לבנגרונד ב"חי בלילה".

זמן קצר לפני הפיגוע, תיכננו קים ושחר לעשות קעקוע משותף. "היא נורא רצתה לעשות את הקעקוע איפה שאני עושה עכשיו, אצל דני. לפני שזה קרה היא שיגעה אותי כל הזמן וחפרה לי עליו", סיפרה לבנגרונד והוסיפה, "החלטתי שאני אעשה אצלו את הקעקוע הזה".

בנוסף לפנים של קים זכרונה לברכה קיעקעת גם משפט שיש לו משמעות מיוחדת עבורכן.
"מאז שהיינו ילדות היה לנו איזשהו דיבור בינינו, היינו אומרות אחת לשנייה, 'טי', כדי שאמא לא תבין שאנחנו אומרות אחת לשנייה להיות בשקט. אני הולכת לרשום, 'אחותי, הטי שלנו יישאר לנצח'. זה משהו שהוא ממש רק שלי ושלה".

לבנגרונד סיפרה שהאהבה שלהן לקעקועים התחילה בגיל צעיר. "עשינו שני קעקועים ביחד. את הראשון, של דולפין, כשאני הייתי בת 16 והיא בת 11. אחרי זה עשינו קעקוע של הכלב הראשון שלנו. אחר כך היא המשיכה בעוד קעקועים שלה, אני בקעקועים שלי, אבל זו הייתה אהבה, זה היה ממכר".

את מרגישה שהקעקוע הזה עוזר לך לשמור איתה על קשר?
"אני לא יודעת אם זה עוזר לי להתגבר, אבל זה משאיר אותה עלי כל הזמן. יש את המשפט הזה שעד שלא קוברים בן אדם אז הוא לא מת, אז מבחינתי היא לא מתה כי אני אשאיר אותה איתי ועלי כל הזמן. אני מקבלת ממנה המון סימנים, אני מרגישה שהיא כל הזמן איתי. ואני אחת שלא האמינה בזה בכלל".

אילו סימנים למשל?
"אני גרה בקומה 10 ומול הבית שלי יש את היכל התרבות של ראש העין. תמיד חשוך שם, אבל דווקא ביום ההולדת שלי בפברואר נדלקו שמה אורות והיה שם אור באות K, קים. עדיף לי לראות את זה כסימנים שלה מאשר לחשוב שזה נגמר ואין אותה יותר".