הדס מימון, מורה בבית ספר תיכון בבאר שבע כבר 12 שנים, הותקפה היום על ידי שתי אימהות במהלך השיעור, לנוכחות התלמידים.

"כבר בשיעור הראשון היו כמה ילדים שהפריעו והתחצפו, איחרו לכיתה והתנהגו בצורה לא הולמת", סיפרה מימון הערב לחי בלילה, "ולכן לא הסכמתי להכניס אותם לכיתה. אמרתי להם שילכו לרכזת כי ככה הם לא יכולים להתנהג בכיתה".

"ב-12 בערך היו דפיקות בדלת", המשיכה מימון. "פתחתי את הכיתה. היו שם שתי אימהות, ואחת מהן שאלה אותי אם אני הדס. עניתי שכן". שם לטענתה, התחילה הסצנה הנוראית שטלטלה אותה ואת הילדים שהיו עדים לכל המקרה: "האמא נכנסה לתוך הכיתה מול הילדים, צרחה צרחות אימים לתוך הפנים שלי עם תנועות ידיים מאיימות- 'מה פתאום תתנהגי ככה לילד שלי, מה פתאום תוציאי אותו?'".

מימון ביקשה מאותה האם לצאת מהכיתה כי היא מפריעה לה באמצע שיעור, ואז הגיעה תגובת האם- 'את לא תגידי לי מה לעשות. חכי מה אנחנו נעשה לך, חכי מה יקרה לך'.

"הילדים היו מבוהלים נורא", הוסיפה מימון. "ביקשתי לסגור את הדלת כדי שהן יצאו, אבל האמא השנייה חסמה לי את הדלת, לא נתנה לי לצאת. באיזה שהוא שלב רציתי לצאת כי פשוט פחדתי על חיי, פחדתי שעוד רגע היא תרביץ לי".

מימון העלתה על כך גם פוסט בפייסבוק וסיפרה כי היא הגישה תלונה, ומפחדת על חייה:

בעקבות התלונה נחקרו שתי האימהות במשטרה.

לפני כשנה, הותקפה מורה בבית ספר בחיפה על ידי אמא של תלמידה, לאחר שהמורה קראה לבתה "חוצפנית". האם התפרצה לכיתה באלימות וגררה את המורה על הרצפה - לעיני התלמידים. המורה התלוננה במשטרה, וכמחאה - הושבת בית הספר ליום אחד.