מעצרו של גיל פרג בארגנטינה, בחשד לרצח הכפול של שתי האחיות, זעזע רבים. כפי שפורסם, גופות שתי האחיות נמצאו קבורות בחצר ביתו של פרג, לאחר שהותקפו באכזריות עד כדי כך שהיה קשה לזהותן. בנוסף לכך, השוטרים שערכו את החיפוש בביתו של גיל פרג, דיווחו על בית מוזנח ללא רהיטים וחשמל, מלא בזוהמה ובפגרי חתולים בתוך ומחוץ לבית.

סיפורו של גיל פרג מתחיל בשנת 2007 כאשר התגורר במעונות הסטודנטים של "הטכניון" שם למד לתואר שני. גם כאן, הוא מתואר כמי שחי בזוהמה ובתנאים קשים עד שזה הגיע למצב שבו הנהלת ה"טכניון" החליטה לתבוע את פרג שענה לשם גלעד סרוסי באותו הזמן. מתוך כתב התביעה שהגישו ב"טכניון" נגד פרג, עולות תלונות רבות על צבירת זבל בחדרו ובחדר המדרגות שגרמו בסופו של דברים לסטודנטים אחרים לעזוב את המעונות. בנוסף לכך, פרג סרב לשלם על המגורים במעונות וצבר חובות כספיים רבים.

>> לעמוד הפייסבוק של "חי בלילה"

אם לא די בכך, מתברר כי פרג נהג להסתובב עירום בשטח "הטכניון" ולהטריד סטודנטיות עד שבסופו של דבר נעצר על ידי המשטרה באוקטובר 2007. אבל, פרג משוחרר, חוזר למעונות, מסרב להתפנות מהם ובעקבות התלונה למשטרה הוא מורחק מהמעונות. לפי המידע שהגיע ל"חי בלילה", בנוסף להסתבכויות הפליליות, מתברר שפרג הדרדר לחובות בעקבות הימורים באינטרנט ובשלב הזה החליט לעזוב את הארץ לארגנטינה ולשנות את שמו לרהליט פלודה, מה שמתברר לאחר מכן כהיפוך אותיות של השם אדולף היטלר.

בזמן הזה, פרג הקים בארגנטינה 5 חברות שונות אך הן לא מצליחות והוא צובר חובות כבדים יותר. בנוסף לכך הרשויות מדווחות כי על שמו רשומים 42 כלי ירי שחלקם עדיין לא נמצאו. לפי החשד, אימו ודודתו הגיעו לבקר אותו, הוא ביקש מהן כסף וכשלא נענה - רצח את שתיהן בדם קר.

"חי בלילה": ראשון עד חמישי ב-22:40, קשת, ערוץ 12