אנחת רווחה נשמעה אמש (שלישי) ברחבי הארץ כשעם ישראל גילה שהדר ברייר ודניס רוסקוב מחתונה ממבט ראשון (שבת אחרי החדשות בקשת 12) עדיין ביחד, בפרק מרגש במיוחד בו הם חשפו את מה שעבר עליהם אחרי שהמצלמות כבו ואת הקשר שרק הלך והתהדק. מיד אחרי שידור התוכנית השניים הגיעו לראיון זוגי ראשון בחי בלילה, שם הם סיפרו מתי הם הבינו שזה זה: "אני חושב שהיה שיפור מאוד משמעותי מבחינתי לפחות, יום אחרי שכיבו את המצלמות", הודה דניס. "הלכנו לישון וקמתי עם הדר אחרת". והדר הוסיפה: "אני לא השתניתי, אני התרככתי מאוד, זו הייתה עוד מגננה שירדה".

כמו שראינו בתוכנית, לדניס קצת לקח זמן להגיד להדר "אני אוהב אותך", או ליתר דיוק, שלושה וחצי חודשים אחרי שהכירו: "במשך שבוע התבחבשתי עם עצמי, ובסוף הצלחתי להוציא את זה". הזוגיות שלהם הצליחה לרגש את כולנו, והם הצליחו שוב ושוב לראות אחד את השנייה מבעד לחומות: "יש לו את הלב הכי טוב בעולם", אמרה הדר. ומה דניס הכי אוהב בהדר? "זו שאלה מעניינת מאוד. קודם כל היא רואה אותי בזכות מי שאני, עם כל הדברים הקטנים שעושים אותי למי שאני, ואני מרגיש שאני ממש יכול לסמוך עליה", הודה דניס. 

מה עבר על הדר ודניס מאז סיום התהליך? (צילום: מתוך "חתונה ממבט ראשון 3", קשת12)
היה קשה לשמור על הזוגיות בסוד. הדר ודניס | צילום: מתוך "חתונה ממבט ראשון 3", קשת12

הדר, נחזור להתחלה ולשידוך שקצת הרתיע אותך. איך זה היה לצפות בזה מהבית כשאתם כבר ביחד?
"קודם כל הייתי גאה, כי ידעתי שלמרות ההתחלה הקשה, הגענו לאן שאנחנו היום. הבנו איזו דרך עברנו והבנו שגם אז היה פתח לאופטימיות, כי אם זה היה כל כך נורא - לא היינו מגיעים למקום הזה".

אבל מה זה אומר שאת היום בזוגיות כל כך טובה עם מישהו שלכאורה בחיים לא היית יוצאת איתו?
"זו גושפנקה לפורמט, לחלוטין. באופי שלי אני צינית ומאוד ביקורתית, ולתהליך הגעתי סקפטית. אמרתי 'מה הסיכוי שאני אגיע, אראה גבר שהוא לא הטעם שלי ואז הוא יהיה פתאום הטעם שלי ואני אתאהב בו? או שהוא יהיה הטעם שלי ויהיה איזה סיפור נחמד של וחודש וחצי, או שזה לא וניפרד כידידים'. לא ראיתי אמצע, לא ראיתי שדבר כזה יכול לקרות. וזה מבחינתי התסריט הכי טוב שיכולתי לדמיין". 

כמה היה קשה לשמור על הסוד?
"זה היה בעיקר מעצבן", הודה דניס. "זה לא הגיוני, כל אחד נהיה שרלוק הולמס. באיזשהו שלב זה מתחיל להיות מעייף ואתה מרגיש שאתה עובד בזה. לפני שהתוכנית עלתה לאוויר, בכל שבוע היינו נוסעים לטייל, ופתאום אי אפשר. נסענו פעם אחת למכמורת וצילמו אותנו מגיא פינס, ופעם אחרת הלכנו לקפה איטליה וצילמו אותנו במסעדה".

הדר, אמרו שהתאהבת בדניס ברגע שנכנסת לדירה במגדלים. איך זה גרם לך להרגיש?
"זה מאכזב ומכעיס, מין סערת רגשות כזאת שבא לך לצעוק אבל אתה לא יכול כי אתה במחתרת ועדיין אי אפשר להגיב לדברים האלה. אבל מצד שני אתה אומר 'רגע, אם אני אגיב אז אני בעצם נותן איזושהי אסמכתא שזה נכון וזה גם מערער את הקשר, זה אומר שאנחנו עושים איזושהי הצגה'. וזה לא היה פשוט". 

רגע האמת: מה תהיה ההחלטה של הדר ודניס? (צילום: מתוך "חתונה ממבט ראשון 3", באדיבות ספורט 1)
צלחו את מבחן הזמן. הדר ודניס | צילום: מתוך "חתונה ממבט ראשון 3", באדיבות ספורט 1

אנה ארונוב, חברה קבועה בפאנל של חי בלילה, הביעה הזדהות עמוקה עם הזוג. כזכור, גם היא הכירה את בן זוגה בתוכנית ריאליטי וחשפה את התהליך על מסכי הטלוויזיה: "קודם כל מדהים לראות אתכם ביחד", אמרה אנה, "כל מה שעברתם – עברתי לפני שנתיים". ולאנה הייתה שאלה חשובה להדר:

הדר, את יכולה לשים אצבע או להבין מה קרה שם אחרת דווקא בתוך התהליך, שגרם לך להישאר ולהאמין שזה יכול לקרות?
"הזמן. אני חושבת שאם הייתי יוצאת לדייט אחד עם דניס זה לא היה עובד, כי אני הייתי עם המגננות שלי ודניס עם הגינונים שלו, והייתי קוראת את זה אחרת. הזמן לפעמים מוריד את המגננות האלה ויכולתי לראות את הצדדים האחרים בדניס. רושם ראשוני הוא הרבה פעמים מוטעה, ולא צריך לוותר כל כך מהר. אנחנו באים עם הרבה דעות קדומות והשפעה של העבר שלנו, ולוקח זמן לשחרר. זה מה שהיה אצלי".