תלונה הוגשה במשטרה נגד חברת כנסת לשעבר בחשד כי הכתה תלמיד כיתה א'. תלמידים מבית ספר במרכז הארץ יצאו ביום ב' האחרון לטיול וכשהגיעו לאחד הכבישים בדרך, התפתחה תקרית אלימה בין אותה ח"כית לשעבר, שילדיה לומדים באותו בית הספר, לבין אותו תלמיד. 

משפחתו של הילד טוענת כי אותה אם מלווה לקחה מקל שהחזיק, הכתה אותו באמצעותו ואפילו הטיחה אותו על קיר. לדברי המשפחה, האלימות הקשה אף גרמה לחשד לזעזוע מוח אצל הילד. בעקבות המקרה, הוגשה תלונה נגד חברת הכנסת לשעבר במשטרה.

"פתאום ראיתי מישהי שממש חובטת בילד, ממש מרביצה לו", סיפרה מורה מבית הספר שהייתה עדה לאירוע, "היא החזיקה אותו ונתנה לו מכות חזקות בגב ובישבן, ממש שלוש ארבע מכות. היא הרימה אותו ופשוט זרקה אותו על הגדר. הוא צרח, בכה, הוא ממש היה מאוד נסער. התגובה שלה הייתה, אני לא רוצה להגיד מילים קשות אבל זה היה באמת על גבול מחלת נפש".

חברת הכנסת התראיינה לחי בלילה, וטענה כי משפחתו של הילד משקרת .היא סיפרה כי בזמן שליוותה את התלמידים, אותו תלמיד כיתה א' התחיל להציק ולהכות ילדים אחרים עם המקל שאחז בידו והיא, בתור אם מלווה, הרגישה שמחובתה לעצור אותו מחשש שיגרום לפציעות. 

"זה לחלוטין לא נכון, לא יודעת מי סיפר לך את זה", אמרה אותה חברת כנסת לשעבר כשנשאלה אם הכתה את אותו תלמיד, "היה ילד שהשתולל ופשוט עצרתי אותו מלהשתולל ולהרביץ לילדים".

איך עצרת אותו? כי אנחנו מבינים שהיו המון עדים למקרה הזה.
"זה ילד שהיה באטרף, בהשתוללות, הרביץ, והיה צריך פשוט לעצור אותו".

את יכולה לתאר לי במילים שלך מה קרה שם?
"הוא נכנס להיסטריה של אלימות. החזקתי אותו ועצרתי אותו".

למרות שהוגשה תלונה, חברת הכנסת לשעבר לא נחקרה עדיין.

מחברת הכנסת לשעבר נמסר בתגובה: "לפני מספר ימים הורי הילד שלחו מכתב מעורך דין בדרישה לתשלום של מאות אלפי שקלים תמורת "גידור" האירוע. המשמעות היא שמדובר באירוע סחיטה של דמות ציבורית".