העיסוק סביב פרשת הזמרים והקטינות נמשך: אייל גולן, שעמד במרכז הפרשה, אמנם שוחרר ממעצר בית ואף הופיע לראשונה באירוע פרטי, אבל החקירות נמשכות וסימני שאלה רבים נותרו פתוחים.

אתמול החליטו תומכיו לתת לו רגעים של נחת ויצאו להפגנת תמיכה מחוץ למלון בו הוא שוהה. עשרות מעריצים ומעריצות בכל הגילאים הניפו שלטים והזכירו לו שהם עומדים מאחוריו לאורך כל הדרך: "באתי להראות לו שאני כאן גם ברגעים הקשים שלו", אמר אחד מהם. מעריצה אחרת הסכימה ואמרה: "התקשורת לא צריכה לחגוג על חשבון המלך, אם יש מישהו שאשם אז שיחגגו על השם שלו ולא על שם אייל גולן".

"עדיף לשמור על שקט תעשייתי"

נראה שהמעריצים אכן מאמינים בחפותו המלאה, בזה אחר זה הם חיכו כדי להתחבק ולהצטלם איתו, בעוד אייל הביע את הערכתו ונתן הצהרה ראשונה לתקשורת: "אני וכל האנשים שסביבי מודים לכם ואנחנו מקווים שהצדק יצא לאור כמו שצריך", הוא אמר, בעוד ברקע נשמעות קריאות "אתה חף מפשע" ו"אנחנו אוהבים אותך". 

החוקרים מצדם, מזכירים שעלו כשלים מוסריים רבים בהתנהגותו של הזמר, אבל ככל הנראה הם לא יגיעו לכדי אשם פלילי. בני המשפחה של הקטינות שהעידו במשטרה לא מרוצים מהחזרה המהירה לשגרה, בלשון המעטה. משה מרוז, עורך הדין שמייצג את אחת הקטינות, טוען שגולן צריך היה לשמור על פרופיל נמוך יותר: "הוא והמעריצים עשו טעות, הסיפור לא הסתיים ולא הייתי חורץ לשון נגד המשטרה, במיוחד כשהיא הייתה הוגנת כלפיו ושחררה אותו". עוד הוא מזכיר שיש כעס לא רק מצד בני המשפחה, אלא גם מצד הציבור כלפי מה שלכאורה קרה לקטינות וברגעים כאלה עדיף לגלות רגישות לנושא ולשמור על שקט תעשייתי.

חי בלילה, ראשון עד שלישי, 23:15

בואו לעקוב אחרינו בפייסבוק