נשים רבות מדמיינות איך ייראה יום חתונתן כבר מילדות, וכולן שואפות שזה יהיה היום הכי מיוחד שיש, ללא שום תקלות. החל מתכנון לפרטי פרטים, פגישות עם ספקים, סגירת דיג'יי וצלם, חיפוש שמלת הכלה המושלמת ועד לרגעי הצעידה בחופה לצד בן הזוג, הריקודים ברחבה עם האורחים, ובקיצור- כל מה שחלמו עליו.

אצל אבי וגל אדרי הכל הלך חלק, עד הרגע שבו גל שברה את הרגל, כשבוע לפני החתונה. בשיחה עם נדב בורנשטין ב"חי בלילה", הזוג מספר על ההחלטה האמיצה ועל החתונה הלא שגרתית.

גל, מתי את מבינה שבחתונה שלך את לא הולכת?
"נפלתי ביום שישי, אבל הייתי מלאת תקווה שאצליח לעמוד על הרגליים וללכת בחופה כמו שחלמתי כל חיי. ביום ראשון הבנתי שזה כבר לא יקרה".

ומה אמרו לך הרופאים?
"היו רופאים שאמרו לי לדחות את החתונה, אפילו הרוב. היה רופא אחד שאמר לי תהיי חזקה ותתמודדי עם המצב, והחלטתי ללכת בעצתו ובעצת אבא שלי שאמר לי שזה לא הגרוע מכל ושיש דברים גרועים יותר, ובאמת כך היה".

אבא שלך הוא זה שנשא אותך לחופה?
"נכון מאוד. שני האבות נשאו אותי לחופה, אבא שלי ואבא של בעלי. היום אני רואה את זה כדבר הכי יפה ומרגש בעולם, מה שפעם חשבתי עליו בתור משהו שהוא לא שגרתי, פחות מיוחד. היום כשאני מסתכלת על זה אני כל כך גאה".

אבי, ברגע שנהייתם בעל ואשה זה היה בידיים שלך לקחת את גל כמעט לאורך כל החתונה, בריקודים ובבילויים?
"גם בריקודים וגם בכניסה לחופה לא רצינו לוותר על להיכנס יחד ופשוט עשינו כמעט את הבלתי אפשרי ונכנסנו לחופה ביחד, לא ויתרנו על שום פרט בחופה כולל הסלואו".

גל, בתור מי שוודאי חלמה והתכוננה ליום הזה שנים, כשאת רואה את זה עכשיו, בדיעבד זו הייתה החלטה נכונה או בכל זאת היה עדיף לחכות ולקבל את החתונה שבטח חלמת עליה- שאת רוקדת ומשתוללת?
"קודם כל אני חייבת להגיד שרקדתי והשתוללתי, אמנם על רגל אחת, אבל הייתה לי חתונה שמחה ומאושרת והרבה בזכות האנשים שהיו איתי, החברים המדהימים שלי והמשפחה שכמוה יש רק אחת. היו חששות שליוו אותי לאורך כל ההכנות חתונה, מה אעשה עם השמלות, אשנה או לא אשנה, אך למזלי ליוו אותי אנשי מקצוע באופן יוצא מן הכלל ואני לא מתחרטת על שום דבר שהיה".

אבי, אתה יודע שאומרים שאיך שהחתונה נראית נראים כל החיים. אז כל החיים תרים את אשתך על הידיים?
"כן, אני אשמח לעשות את זה. ובאמת אני מאחל לעצמי שאיך שהחתונה שלנו נראתה שככה ייראו החיים שלנו, כי זה היה כיף לא נורמלי ואנחנו נשמח לשחזר כל רגע ורגע".

"חי בלילה", קשת 12