ביממה האחרונה סערה הרשת יחד עם בית הנבחרים שלנו, סביב הקמפיין האינטרנטי שאותו מוביל חבר הכנסת שרון גל, ממפלגת "ישראל ביתנו" שנועד לתמוך הצעת החוק שהניח לאחרונה גל על שולחן הכנסת. ההצעה מבקשת לשנות את המצב הקיים ולהעניק לרוב של שופטים את האפשרות לגזור עונש מוות למחבלים

כדי לקדם את ההצעה, הוביל גל קמפיין פייסבוק ברשתות החברתיות שבו הוא מצולם עם השלט: "גם אני בעד עונש מוות למחבלים", ומבקש מהעוקבים אחריו להצטלם אף הם. מאז עליית הפוסט לרשתות החברתיות, עשרות תיעדו עצמם בתמונות, ביניהם גם ילדים ותינוקות שצולמו על ידי הוריהם.

בראיון ל"חי בלילה" מגיב גל, למהלך שהוביל ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שבו תוקם ועדת שרים לבחון את הצעת החוק מה שיידחה אותה בשלושה חודשים לפחות. "למרבה הצער החליט מי שהחליט לנסות למסמס את זה אנחנו לא מוכנים לקומבינה הפוליטית הזו".

לשאלתנו האם זה נכון לערב ילדים ותינוקות בקמפיין בפייסבוק, משיב גל: "הורים מחליטים שהם רוצים לשתף את ילדיהם ולתת להם להחזיק שלט, זו זכותם, אני לא מבין למה אתה כל כך מזועזע? אני לא מזועזע". ולמרות זאת, את ילדיו שלו, לא צילם גל עם שלטים דומים, "הילדים שלי לא הצטלמו כי אני לא החלטתי לשתף אותם בזה, הם עדיין ילדים, אנחנו צריכים לדאוג להם".

על פי דבריו של גל, ישנה סבירות שיושג רוב להצעת החוק אפילו בהשגת שיתוף פעולה של ח"כים ממפלגת "המחנה הציוני". פנינו לח"כ דני עטר, שעל פי גל הביעה תמיכה בהצעה, כדי לשמוע מפיו את עמדתו. "שרון גל הוא חבר כנסת מאוד פעלתן, הוא לא קיבל ממני תשובה שאני תומך בעונש מוות למחבלים", אומר חבר הכנסת עטר, "הייתה בינינו שיחה אך אני לא הסכמתי לחתום".

>> לעמוד הפייסבוק של חי בלילה

 חי בלילה: א'-ג' ב-23:25