המשטרה ממשיכה לחקור את המעורבים בפרשת הכדורגלנים והקטינות, וסרטונים ותמונות מאותה מסיבה בה נפגשו לכאורה מופצים ברשתות החברתיות ובקבוצות של המשטרה. נטע, אחת הנערות שמצולמת שם, סיפרה למערכת חי בלילה כי הסרטונים המופצים בכלל צולמו לפני כחמש שנים, ואין להם כל קשר לפרשה.

אותה בחורה בילתה במסיבת בריכה עם ידידים לפני כחמש שנים, ותיעדה את החגיגה בעמוד הפייסבוק שלה. הזמן חלף ופתאום אותם סרטונים צצים שוב, אך הפעם כתיעוד לכאורה של הכדורגלנים והקטינות. "מצולמים שלושה גברים שלא קשורים בכלל לכדורגלנים", סיפרה נטע בחי בלילה, "אני לא יודעת למה הפיצו את זה. הם ילדים רגילים, אפילו לא מפורסמים. זה רץ בקבוצות בוואטסאפ ובקבוצות של המשטרה והורס משפחות. אם זה היה קורה לילדה בת 15, היא אולי הייתה מתאבדת". נטע ובן זוגה צפויים לגשת למשטרה ולהגיש תלונה בגין אותן ההפצות.



אמש (רביעי) חקרה המשטרה שחקן נוסף שכנראה נכח באותה המסיבה שבה הכירו את הקטינות, וקטינה נוספת שנחקרה העידה לראשונה. לפי הגורמים, היא חיזקה את החשד שהשחקנים ידעו את גילן של הנערות או הייתה להן סיבה לחשוד. 

התכתבויות נוספות בין שחקן אחר בליגת העל לבין אחת הקטינות נחשפו, ושם, עוד לפני שהחלה החקירה, הוא ניסה לברר את גילן של הצעירות, וכתב: "חשבתי שיש לכן כבר 17". בתגובה אתה צעירה ענתה לו שהן חששו לגלות את גילן האמיתי: "הבנתי שאם נגיד את הגיל האמיתי זה לא יהיה מתאים, ובאמת היה לנו כיף איתך. ידענו שזה משהו שיפריע לקשר שלנו אז לא אמרנו כלום". השחקן השיב לנערה ואמר: "אני יודע שלא הייתן עושות משהו כדי לפגוע באנשים ובקריירה שלהם, אבל צריך לפעמים לשמור דברים בשקט ולא לדבר כי אסור לסמוך על אף אחד היום".

"אני לא הקטינה מהפרשה" (צילום: מתוך חי בלילה, קשת12)
ההתכתבות בין הכדורגלן לקטינה | צילום: מתוך חי בלילה, קשת12