את האפליקציה בה ניתן בקלות לרכוש סמים קלים וקשים כבר הכרנו בהרחבה, אבל הלילה נחשפה ב"חי בלילה" תעשיית המין המטרידה שמתפשטת גם היא בטלגרם, מתחת לאפה של המשטרה. סרסורים וצרכני זנות לא רק מוכרים ומפרסמים בה נשים, אלא גם מדרגים אותן. באפליקציה שמאגדת את כל הקישורים לקבוצות הטלגרם השונות, אפשר לראות שבקבוצה שמציעה המלצות על שירותי מין יש כבר 1,421 משתתפים. מי שמצטרף לקבוצה ייחשף מיד לתמונות של נשים שעובדות בזנות, ולאנשים שמפרסמים אותן בחלוקה לאזורים ברחבי הארץ. "נהנתי. חולת סקס אבל מעשנת הרבה. ברגע שהיא קלטה את הראש שלי נהנתי עוד יותר", כך ממליץ משתתף בקבוצה, ומדרג את האישה על פי קטגוריות של ניקיון גוף, ניקיון בדירה ושירות.

>> לעמוד הפייסבוק של "חי בלילה"

הטלגרם היא רשת חברתית ששומרת על סודיות המשתמשים. באפליקציה אין מספרי טלפון, אין אפשרות לצלם מסך או לזהות מי כותב את ההודעות, והיא הפכה בחודש האחרון לספר הטלפונים של צרכני הזנות. המשתתפים בקבוצה לא רק משתפים איך להגיע לנשים, אלא גם מדרגים אותן ממש כמו שמדרגים נהג מונית או מסעדה - מי מומלצת, מה החוויה שלהם וכמה כוכבים. "הם יצרו לעצמם תרבות, יצרו לעצמם נישה. שם אתה מקבל הכי הרבה פידבקים כשאתה אלים, כשאתה דוחה. שם אתה נהיה כוכב", כך מספרת עו"ד ניצן כהנא, מנהלת שותפה למאבק בסחר בנשים ובזנות.

>> צפו בפרקים המלאים של "חי בלילה" ב-makoTV

הטלזנות מחליפה את מסד הנתונים של פורום האתר "סקס אדיר", שנסגר בהוראת צו משפט ביוני האחרון. המטרה הייתה לא לאפשר למאגר כזה להתקיים, אלא שבמקום למגר את התופעה היא רק הפכה להרבה יותר זמינה – בסמארטפון, באנונימיות ובלי שום סיכון. "מערכת אכיפת החוק משדרת מסר נרפה, היא לא שם כדי לעצור את זה", כך אומרת עליזה לביא, יו"ר ועדת המשנה למאבק בסחר בנשים ובזנות, "העבריינים יודעים לנצל את הטכנולוגיות המתקדמות והחדשות כדי להגיע ליותר נשים, ליותר נערות ולקוחות פוטנציאליים".

>> לוח שידורים ערוץ 12 

"חי בלילה": ראשון עד חמישי ב-22:40, קשת, ערוץ 12