אמש נחשף לראשונה בחי בלילה תיעוד מטריד מאוד, בו נראים ילדים בבית ספר יסודי מסניפים קוקאין ואף מתעדים את המעשה באינסטגרם. הלילה (ג') פורסם בחי בלילה כי המשטרה פתחה בחקירה, וכבר בימים הקרובים התלמידה שתועדה צורכת סמים בסרטון תזומן יחד עם הוריה לחקירה. במקביל, המקרה הועבר למשרד הרווחה.

בנוסף, הובאו בתכנית תגובות ראשונות של הורים שילדיהם לומדים בבית הספר בו תועד המקרה. "איך שהבן שלי הראה לי את הסרטונים האלה דיווחתי למחנכת שלו. מה היא עשתה עם זה הלאה, אני לא יודעת", סיפרה אורית, אמו של תלמיד בביה"ס, "הייתי פשוט בשוק, לא יודעת איך הילדה הגיעה למצב הזה. אני רואה את זה בחומרה רבה, לא מצליחה להבין איפה ההורים שלה".

עוד אמרה אורית, "על הבן שלי אני סומכת כי אני יודעת שהוא לא מתעסק עם השטויות האלה והוא לא מתקרב למי שלא צריך להתקרב. אני מקווה שאני טועה, אבל יש ילדים שהם חלשי אופי והן כן יכולים להיגרר לזה. זה מאוד מדאיג".

מה שמדאיג לא פחות מהתיעוד עצמו הוא הבחירה של מנהלת בית הספר שלא להגיב לפרשה. כזכור, אתמול סיפרנו כי המנהלת ביקשה לא לדבר עם התקשורת והיום מצטרפים אליה גם גורמים מקצועיים, שחוששים לדבר ומנסים לשמור את הדברים בכותלי בית הספר. "כולם שומרים על שמו של בית הספר", אמר גורם חינוכי בעיר בו ממוקם בית הספר לכתבת חי בלילה, לי עייש.