כמעט שנה חלפה מאז שנרצחה קים לבנגרונד יחזקאל בפיגוע הירי בברקן. היא השאירה אחריה בעל, גיא, ובן קטן, קאי, שפתח אמש שנת לימודים חדשה בלי אמא. בשנה הזו גיא מנסה למלא את הבור, ומשלים קעקוע עם פניה של קים על הזרוע. "אני מטפל בו בגדול לבד. אמא שלי עוזרת לי קצת אבל בגדול זה אני והוא לבד", מספר גיא.

אתה מדבר איתו על מה שקרה?
"הוא היה בן שנה ושלוש חודשים, זה לא משהו שהוא אמור לדעת. כל המשפחה חווה את כל מה שקרה שם, את הפיגוע, אבל קאי גודל למציאות בלי אמא. היום הוא יודע, הוא אומר שאמא בשמיים ושומרת על קאי ואבא. הוא תמיד מסתכלת לשמיים ואומר שאמא שומרת עלינו".

קים לבנגרונד ז"ל (צילום: חדשות)
צילום: חדשות


"זה מרגיש כאליו זה היה אתמול, זה קצת הזוי שעברה שנה בל קים", אומר גיא כשהוא מספר על ההתמודדות, "קאי מחזיק אותי. אני מבין שאני לא יכול ליפול. בראש מבינים שצריך להתקדם אבל אני תמיד אומר שזה משהו שתמיד יישאר, זו צלקת לכל החיים. להתאלמן בגיל 29 עם ילד קטן זה לא קל, אבל צריך להמשיך למרות הקושי".

בימים גיא משלים קעקוע של פניה של קים על הזרוע, "קים אהבה מאוד קעקועים. התחלתי לעשות איזשהו קעקוע קטן ואז הגיע רעיון לעשות פורטרט שלה משולב עם אינדיאנית, כשהיא מסתכלת על קעקוע שלי ושל קאי הולכים יד ביד".

בנה של קים נכנס לגן בלי אמא - אקסטרה (צילום: מתוך "חי בלילה", קשת12)
בעלה מספר על הגעגוע לאהובתו ועל השנה בלעדיה | צילום: מתוך "חי בלילה", קשת12

קאי הגיב לקעקוע הזה?
"הוא ראה את הקעקוע שלי ושלו והוא ישר זיהה, הוא ידע שזה קאי ואבא. הוא תמיד אומר שאבא לא ילך, שאבא תמיד איתו וזה גם משהו שאני תמיד אומר לו אז התמונה הזו מסמלת את זה".