אמש (שני) במטבח המנצח פתחו מרטין ביטון ואבישג מזרחי את מסעדת "מאמו" ושלפו את כל התותחים הכבדים של המטבח המרוקאי. למנה ראשונה הן הגישו מחלטה מושלמת שכולם אהבו ולמנה עיקרית בשר ראש עם פיתה שנאפתה במחבת וסלט שומר שקיבל מחמאות מקצה אחד של השולחן לשני. לרגע היה נדמה שהן הולכות לכבוש את המקום הראשון, אבל פשלה קטנה עם ריבת החבושים הובילה אותן לעמוד בסכנת הדחה, בפער של נקודה אחת בלבד. 

"אנחנו מדורגות אחרונות, אבל הכל עוד פתוח", אמרה אבישג לנדב בורנשטיין מיד אחרי התוכנית וניסתה להסביר מדוע נשרפה להן הריבה, "הלחץ של הזמן, הרצון להצליח. כל הדבר הזה מכניס אותך למשהו אחר לגמרי שלא משתווה לשום אירוח שעשינו עד היום. זה מכניס אותך למוד של תחרות והראש מנסה להתעסק באלף ואחת דברים". 

למי שעדיין לא צפה בפרק השני של תחרות הבישול הכי קשה בעולם נספר שבמהלך הכנת המנה העיקרית הבחינו האם ובתה שריבת החבושים עליה עמלו רבות משעות הבוקר נשרפה והן נאלצו להכין אחת חדשה בו במקום. "לא עבדנו במקומות עם סרוויס כזה", נזכרה מרטין, "אנחנו עדיין חושבות שלמרות שהתפקשש הקינוח, הציון היה עדיין נמוך. אני לקחתי את הריבה עלי, אבל חושבת שגם אבישג בתי לקחה אחריות ואנחנו לא מאשימות אחת את השניה". 

למרות המשבר במטבח, שתיהן שומרות על רוח חיובית ומלאה בחיוכים. "לא נפגעתי", אמרה מרטין כשנשאלה לגבי התגובה של בתה כשגילתה כשהריבה נשרפה, "קצת נלחצתי כי היא הכניסה אותי לפרופורציה שאין לנו קינוח, אבל ניסיתי להישאר בקור רוח ולהגיד שתהיה לנו ריבה". 

זה לא היה המפגש הראשון של מרטין או משפחת ביטון עם חיים כהן. בעונה השישית של מאסטר שף, בה ניצח השף טום אביב, הגיע למקום השני בנה של מרטין ואחיה של אבישג, יהונתן ביטון.