כתב אישום נגד כרמל מעודה, "הגננת המתעללת" מראש העין, המואשמת ב-18 מקרים של התעללות בחסרי ישע הוגש הבוקר בבית המשפט וממנו עולים סיפורים קשים. בין השאר מצוין בכתב האישום כי מעודה כיסתה את ראש הקטינים בשמיכה וישבה עליהם כדי שלא יזוזו, קשרה את ידיו של קטין, הניפה והטיחה אותם ברצפה, סטרה להם, צבטה ומשכה את ראשיהם של הפעוטות לאחור עד שהתגלעו קשיי נשימה, האכילה פעוט בקיא של עצמו, ועוד עבירות חמורות המיוחסות לה.

חברתה לספסל הלימודים של מעודה הופתעה כמו רבים מחבריה, לקרוא את ההאשמות נגדה: "כרמל הצטיירה כילדה עדינה, מוזרה ושקטה, סוג של מנודה חברתית. לא היו לה חברים. הייתה לה חברה אחת שהן היו צמודות אחת לשנייה בהפסקות".

מתוך ספר המחזור של כרמל מעודה

"כרמל מעודה- 'Angel מקהיר'
הבעיה: ניצול משאבי ביה"ס
סצנה שלא נשכח: דפקה חליקה מטורפת במדרגות
לכיתה נכנסת: באופן קבוע.
ובקיצור: תימניה קומפקטית קטנטנה
שבפיגורה שלה, משגעת כל בן בשכבה.
וכל שבוע חוזר אותו הסיפור,
הפלאפון של כרמל מצלצל שוב באמצע השיעור.
הכיתה ישר מתחילה להתפרע ולזמר
כי צלצולה כל פעם בשיר חפלה אחר"

החברה מהתיכון מוסיפה כי "כשפרסמו את השם שלה הייתה בטוחה שזה סתם ניסיון לשם רע, לא האמנתי שזה מה שאני אראה. אני מאמינה שכל השכבה הייתה בשוק. הסרטונים קשים לעיכול. אני מאמינה ומקווה שבית המשפט ימצה איתה את הדין וייתן לה את העונש המירבי כי זה מה שמגיע לה, זה מזעזע, אין לי מילה אחרת להגיד".

היא מאמינה גם כי מעודה מעולם לא קיבלה את התואר ולא הוסמכה לטפל בילדים בגיל הרך: "לדעתי היא הייתה אמורה לסיים את התואר ולקבל אותו רק בשנה הבאה. היא למדה חינוך, לא לגיל הרך. אין לה תעודה של גננת ובתואר שהיא עשתה היא גם לא יכולה לקבל. חינוך לגיל הרך זו לא אותה הכשרה, היא למדה רק חינוך".

"את הגן היא מתפעלת כבר חמש שנים", סיפרה החברה מהתיכון. "לא מהיום ולא מאתמול. יש לה חברה טובה שהילדה שלה הייתה אצלה בגן, והיא הוציאה אותה די מהר כי הילדה התחילה לדפוק את הראש בכיסא של הרכב ועשתה דברים ללא הסבר", חשפה החברה.

קרובת משפחתה של מעודה סיפרה ל"חי בלילה": "אנחנו ממש מזועזעים מהתגובות של אנשים כלפינו, ימים לא קלים. אנחנו מקבלים כל מיני איומים ברצח. אלו סתם האשמות שווא. אני מקווה שהכל יעבור בשלום ונצא מכל הסיפור הזה".