הסיפור הבא בלתי נתפס באכזריותו. ביום שני האחרון נהרג בתאונת אופנוע בנתיבי איילון יאיר כהן, תושב חולון בן 46. כחצי שעה לאחר שבת זוגו, סיגי דניאל, קיבלה את הידיעה המצמררת על מותו וניסתה לעכל את הדברים, היא קיבלה הודעת וואטסאפ מהמספר של בן זוגה שנהרג, ובה כתוב "מצאתי את המכשיר של בעלך, הוא נפטר היום בכביש". 

בתחילת חשבה דניאל כי האדם שמסמס מנסה להשיג אותה על מנת להשיב לה את הטלפון, אבל כל ניסיונות בני המשפחה ליצור קשר עם האדם כשלו, עד שהבינו כי המכשיר למעשה נגנב. ככל הנראה, אותו אדם גנב את המכשיר של כהן בשעה שזה היה שרוע על הכביש מחוסר הכרה, וכאילו שהמקרה לא היה מזעזע מספיק, גם סימס למשפחה את ההודעה האכזרית שמעדכנת על מעשיו. 

בני המשפחה, שיושבים בימים אלו שבעה, קוראים לגנב דרך הרשתות החברתיות וכלי התקשורת להשיב את המכשיר, שבתוכו מאות תמונות וסרטונים, המהווים את הזיכרון האחרון מכהן. "אמא לא מאמינה שזה קרה לה, בטח שלא ביום ההולדת שלה", אמרה אור דניאל, ביתה של סיגי, בראיון לנדב בורנשטיין בחי בלילה, "היא מנסה לשלוח הודעות, שיגיד לנו איפה הוא נמצא כדי לקחת את המכשיר, אבל הוא החליף סים כנראה והטלפון לא זמין". 

דניאל סיפרה שבני המשפחה ניגשו להגיש תלונה במשטרה, אבל כששום דבר לא קרה החליטו להשתמש בכוחה של הרשת החברתית. "לגנוב טלפון מאדם שנפטר, מבחינה מוסרית, זה הדבר הכי שפל שאדם יכול לעשות. אני מקווה שהלב שלו נמצא במקום הנכון והוא ידאג להחזיר לנו אותו. אין לנו בעיה שיעשה את זה גם מבלי להיחשף, רק לדאוג שהמכשיר יחזור אלינו. זה חשוב למשפחה".