ענת ועידן קשת מקריית ביאליק, התחתנו לפני שלושה חודשים. בבוקר שאחרי האירוע, כשהתיישבו לפתוח את מאות הצ'קים והברכות שנשלחו מהאורחים, חיכה להם צ'ק בסך סכום ביזארי, אלף נשיקות, שאליו צורף מכתב מפתיע ובו נכתב בין היתר: "אנחנו בני זוג צעירים בשנות העשרים המוקדמות שאוהבים מאוד לבלות וליהנות מהחיים. החלטנו להתחתן בשנתיים הקרובות, אבל כרגע אין לנו תקציב לזה. הבעיה שלנו, שאנחנו מבזבזים כסף על פאבים, מסעדות, ומועדונים, ומצד שני אנחנו חייבים לחסוך כסף.

בהמשך המכתב, הזוג שפלש לאירוע סיפר על הרעיון היצירתי והמטרה שעומדת מאחוריו. "במקום לצאת למועדון/פאב בכל יום חמישי, נגיע כל שבוע לחתונה של זוג שאנחנו לא מכירים, נרקוד ונשתולל, נאכל ונשתה. וכך נחסוך את הכסף של הבילוי".

זוג התפלח לחתונה והשאיר המחאה בסך אלף נשיקות (צילום: חי בלילה, קשת 12)
"עידן לא הבין מה קרה, הקראתי לו את המכתב וצחקנו שנינו" | צילום: חי בלילה, קשת 12

כמובן שהצ'ק המדובר היה פיקטיבי לחלוטין, אבל העוקץ הרומנטי של הזוג שמבלה את הדייט שלו בכל חמישי בחתונה אחרת – ממש לא. למרות זאת, החתן והכלה דווקא חיבבו את היוזמה ואפילו פרסמו פוסטים בפייסבוק בהם הם ביקשו עזרה במציאת הזוג. "הבנתי שמישהו עבד עלינו. כשהגעתי לצ'ק, גיליתי שהוא מזוייף והתחלתי להיקרע מצחוק", אמרה ענת והוסיפה. "עידן לא הבין מה קרה, הקראתי לו את המכתב וצחקנו שנינו".

בסיום, סיפרה קשת על מסע החיפושים סביב הזוג האמיץ. "התחלנו לשלוח לכל החברים שלנו אם הם יודעים מי עשה את זה, אבל גילינו שזה לא אף אחד מהם", סיכמה בחיוך.