השופטת בדימוס, אתי כרייף, שהייתה הדמות המרכזית בפרשת "מין תמורת מינוי", מנצלת את אור הזרקורים שהופנה אליה בשבועות האחרונים והופיעה להשקת הסרט "חתונה בהפתעה" עליה קיבלה 10,000 שקלים.

מדובר בתופעה ידועה בתעשיית הבידור כאשר לא מעט מפורסמים שלשלו לכיסם סכומים גבוהים על הגעה לאירועים מתוקשרים. "יש שוק שלם שמתעסק בזה שנים רבות בארץ ובחו"ל, וזה דבר שהוא לגיטימי ונהוג", סיפר איש יחסי הציבור של כרייף, אורי צרור. לדבריו, "מפורסמים מקבלים תשלום על הגעה לאירועים מהסוג הזה".

לפי גורמים שונים בתעשיית הבידור, ירדן הראל גרפה 40,000 שקלים על הראיון הראשון שלה בהשקה שאחרי הפרידה מבעלה. מי שעוד חוותה הפרדת כוחות היא דניאל גרינברג, שגבתה 30,000 שקלים על הגעתה להשקה לראיון ראשון אחרי לידת ביתה מיאל. גם ספיר נרקיס אשתו של הזמר ליאור נרקיס, 20,000 שקלים עבור הגעה להשקה רגע אחרי הפרידה. 

דוגמאות נוספות מגיעות מכיוונן של נציגות ישראל לאירוויזיון נטע ברזילאי ועדן אלנה. מי שזכתה בתחרות, הרוויחה 30,000 שקלים בעבור הגעה להשקה לאחר שקטפה את המקום הראשון, וגם נציגתנו האחרונה הרוויחה 15,000 שקלים כשנכחה באירוע מתוקשר אחרי שנחתה בארץ.