יורי הזמין חדר בבית מלון לאחר שעזב את בת זוגו ואת הדירה המשותפת. הוא החליט לבלות את הלילה עם אישה אחרת, עד שבת זוגו הופיעה לפתע בחדר המלון. "יום אחד עזבתי אותה ויצאתי לבית מלון. הייתי שם במצב אינטימי עם בחורה אחרת, פתאום באמצע הלילה היא פתחה את הדלת והתחיל בלגן", כך מספר יורי על הלילה שלא ישכח, "הייתי בשוק, הייתי בטוח שבבית מלון הפרטיות זה הדבר הכי חשוב. היא פשוט פתחה את הדלת ונכנסה, לקחה את הדברים שלי, הזמינה משטרה ואמרה שנתתי לה מכות".

לדבריו של יורי, עובד בית המלון הכניס את בת זוגו לחדר מבלי להודיע. את הלילה יורי סיים בכלא, שם היה שבועיים, ואז המשיך למעצר בית. עורך דינו של יורי מספר על תביעת הענק נגד בית המלון, שעומדת על שני מיליון שקלים: "מרשי נכנס לבית מלון ומסתמך על העובדה שיש לו פרטיות, ובסופו של יום נכנסה בת זוגו ללא כל הודעה מוקדמת וגרמה לסקנדל. נגרמו לו נזקים, נפתח לו תיק פלילי, הוא היה ועדיין במעצר והחיים שלו לא ישובו להיות אותם חיים".

>> לעמוד הפייסבוק של "חי בלילה"

תגובת בית המלון פלאזה, נצרת עילית: "מדובר בסכסוך מצער אשר המלון לא צד לו. בהתבסס על המידע שנמסר להם, אנשי המלון וקצין הביטחון נהגו בצורה נכונה ועל בסיס הנהלים המחמירים".

"חי בלילה": ראשון עד חמישי ב-22:40, קשת, ערוץ 12