מסתבר שאיפשהו בניו יורק שבארצות הברית מסתתר לו כפיל של הזמר סטטיק שנקרא חוזה דל. כל הסיפור התחיל כשליהיא, ישראלית שחיה בניו יורק, שמה לב שאחד הבחורים שלומד איתה בקולג' מאוד מזכיר את הזמר המצליח. "נפגשנו בתחילת הסמסטר והוא כל הזמן הזכיר לי את סטטיק", סיפרה בשיחה עם נדב בורנשטיין, "הוא יושב קצת רחוק ממני, אבל כל הזמן קראתי לו בלב סטטיק. אמרתי לו שיש זמר שהוא נראה בדיוק כמוהו, צילמתי אותו ומאז זה נהיה טירוף".

ליהיא שלחה את הסרטון של חוזה למערכת חי בלילה, ותוך זמן קצר הוא הגיע גם לידיו של הזמר. סטטיק שיתף מיד את הווידאו עם העוקבים שלו באינסטגרם שלו ושאל בחצי הומור האם כדאי לו לפתוח את תיק האימוץ שלו. למי שלא זוכר, בעבר סיפר סטטיק כי הוא אומץ בגיל צעיר, ויכול להיות שהסרטון העלה את האופציה שיש לו אח שהוא בכלל לא הכיר. 

View this post on Instagram

A post shared by סטטיק / Static (@staticofficial) on

"היא הראתה לי את התמונה שלו והתחרפנתי", סיפר חוזה בראיון למערכת חי בלילה, "אנחנו אפילו עושים את אותן הבעות הפנים. כשהיא סיפרה לי הקשבתי לטודו-בום, כי אני מוונצואלה, וזה היה ממש מגניב. כשהבנתי שהוא גם מאומץ אמרתי לעצמי שזה יכול קטע, זה גרם לי לחשוב שיכול להיות שיש לי אחים והופרדנו בלידתנו. אם זה המצב, זה יכול להיות ממש מדהים".