עונת החתונות בפתח וזאת הזדמנות מצוינת עבור הסלבס להשלמת הכנסה, והסכומים יכולים להגיע לעשרת אלפים שקלים לעשר דקות בלבד. בימים האחרונים גילתה מערכת "חי בלילה" שבנוסף לזמר המפורסם שמגיע לשיר בחופה ולשף הסלב שעומד בבופה, יש כאלה המגדילים לעשות ולהזמין אל החופה גם רב-סלב שייחתן את בני הזוג המאושרים.

לאחרונה ראינו מחתנים זוגות טריים ידוענים רבים, בהם אפשר למצוא את ערן זרחוביץ', אלי פיניש, גיא מרוז, תמר איש שלום, אורנה בנאי ועוד רבים וטובים. חלקם עושים זאת בהתנדבות מלאה, אך מסתבר שחלקם גורפים סכום לא פחות מנאה לכיסם.

"פעם ביקשתי כסף, אבל ביקשתי שיתרמו את זה" סיפרה חברת הכנסת לשעבר זהבה גלאון, ממובילי המאבק לברית הזוגיות בישראל, "זה יוצא חמשת אלפים שקל בערך". וכמה יעלה לכם להתחתן כשגיא זוארץ הוא זה שמכריז עליכם כזוג נשוי? בעבור 10 אלפים שקלים הוא יכין לכם טקס של עשר דקות, למרות שתמיד זה מתארך יותר. "זה מה שקורה, פגישת תחקיר לצורך הכרת הזוג, להבין על מה אפשר לצחוק ועל מה אסור", סיפר הסוכן של זוארץ, "יושבים כותבים את הטקסט והתסריט אורכו עשר דקות. זה מה שאנחנו מתחייבים".

כמה תעלה לכם חתונה עם אביבית בר זוהר?  (צילום: מתוך "חי בלילה", קשת12)
סכומי הכסף שהסלבס מרוויחים כדי לחתן נחשפים | צילום: מתוך "חי בלילה", קשת12

אבל לא רק הם, גם אביבית בר זוהר נכנסה לעסקי החתונות. הכל התחיל כאשר הסכימה לחתן זוג חברים טובים, מה שהוביל לעשרות הצעות להגיע אליה. בר זוהר גובה סכום של 8,000 שקלים למפגש המקדים ולטקס החופה תגיע עם שמלה לבנה, אבל רק אם זה לא מפריע לכלה.

את המחירון המלא של הסלבס לחתונות תוכלו לראות בתוכנית "חי בלילה" שתשודר במוצאי שבת הקרובה, 22:50 בקשת 12.