מהרגע הראשון סומנה נוף כאחת המתחרות הבולטות של "מאסטר שף", אבל בשבוע החולף היא הבינה שככל שהתחרות מתקדמת הרף עולה, ומצאה את עצמה במשבר כנדרשה להתחרות עם שי טובול על מקומה בנבחרת: "לצערי נכנסתי למשימת ראש בראש עם חבר מאוד טוב וזה שבר אותי. כמה דקות לפני בישלנו כזוג ופתאום ההצלחה שלי זה הכשלון שלו. ידעתי שתחרות כזאת גוררת הדחות של חברים אבל לא רציתי לעמוד במצב כזה שאני צריכה לדרוך על מישהו כדי להצליח", היא מספרת.

עוד בתכניות קשת:

בין המעבדה למטבח

המתכונים של נוף
>> לכל המתכונים של נוף
אחרי המשבר הגיע גם רגע של נחת, כשריזוטו הסלק שלה נבחר על ידי השף האיטלקי קראקו כמנה המנצחת של הערב, והפך לאחד מהרגעים הבלתי נשכחים שלה. אבל למרבה הפלא, הרגע האהוב עליה ביותר היה דווקא ממשימת הרטרו, בה נדרשה להתמודד עם המטבח היהודי המסורתי: "רגע הגאווה שלי היה הגשת מנת ההלזלך. הצלחתי לחבר בין המטבח היהודי של מזרח אירופה למטבח הערבי, לעשות שילובים זה דבר מאוד מעניין - תראה את המדינה שאנחנו חיים בה, היא מרתקת בזכות זה שיש פה הרבה אנשים עם תרבויות שונות ודעות שונות". ולא רק נוף נהנית מההשגים שלה, מסתבר שהבן הקטן כל כך גאה באימו ולרגל פורים הוא החליט להתחפש בעצמו למאסטר שף, היא כמובן דאגה לספר לו סינר וכלים של טבח מקצועי.

נוף מספרת שיש לה תכניות גדולות למטבח הערבי והיא נחושה להוכיח לכולם את הפוטנציאל הגלום בו: "רציתי להראות שבעידן שלנו הוא יכול להתפתח למשהו מודרני, אפילו גורמה. הוא לא נופל משום מטבח אחר בעולם". אחרי שרשמה השגים מרשימים בקריירה האקדמית עם ארבעה תארי פוסט דוקטורט, נראה שהיא כבר מוכנה לשלב הבא: "אני רוצה לנסות לשלב בין שתי האהבות הגדולות שלי, אבל אם לא אצליח אני אשמח בינתיים לשים קצת את המדע בצד ולהתרכז בצד הקולינרי. נתתי מספיק שנים מהחיים שלי למדע ועכשיו בא לי לתת קצת לסירים".

"חי בלילה", רביעי - חמישי ושבת, 22:45