חשבתם שהתכנים האלימים והמיניים בטיק טוק מטרידים? עוד לא ראיתם כלום. אפליקציית Ome TV, שזכתה לכינוי "הטינדר של הווידאו", מאפשרת לכל משתמש לדבר עם משתמשים אחרים ברחבי העולם, ללא שום סינון. בשונה מטינדר, האפליקציה מיועדת לא רק לבני 18 ומעלה, אלא פתוחה לכולם, גם לילדים אשר נחשפים לתכנים מטרידים מאוד.

"התחלתי לגלוש בלי שביקשו ממני שום פרט מזהה חוץ מהמין שלי והמדינה שממנה אני באה", סיפרה כתבת חי בלילה שנל שלוש. "בעצם שום דבר שיגביל את השימוש שלי באפליקציה".

עוד סיפרה כי ברגע שמתחברים לאפליקציה, אי אפשר לבחור מי יחשוף את עצמו בפניך ובאיזה אופן. לאחר שיחות עם תלמידי תיכון משועממים או חיילים בשמירה שחיפשו איך להעביר את הזמן, נתקלה שלוש גם באנשים שבחרו לחשוף את איבר המין שלהם מול המצלמה. "גלשתי באפליקציה פחות מעשרים דקות והרגשתי ממש בחילה", סיפרה הכתבת. "עלו מולי לשיחה גברים שנגעו בעצמם מול המצלמה בעירום מלא וכאלה שהציעו הצעות מיניות. הרגשתי גועל. זה הטריד במיוחד כי הם עשון את זה בלי לדעת מי אני ומה אני עושה, וזה מה שרואה גם ילדה בת 13 שגולשת".

אפליקציית הצ'ט החדשה של הילדים - בווידאו 3 (צילום: מתוך "חי בלילה", קשת12)
מה באמת קורה בשיחות האלה? | צילום: מתוך "חי בלילה", קשת12

בתיעוד השיחה באפליקציה, נראית הכתבת עולה לשיחה מול אנשים שמענגים את עצמם, כשאחד מהם אף מבקש ממנה לבצע בו מין אוראלי.

אפליקציית הצ'ט החדשה של הילדים - בווידאו (צילום: מתוך "חי בלילה", קשת12)
מה באמת קורה בשיחות האלה? | צילום: מתוך "חי בלילה", קשת12

גם משטרת ישראל מודעת לבעייתיות שבאפליקציה, ובאוגוסט האחרון הוסיפה אותה לרשימת אפליקציות הווידאו צ'אט מהן היא מזהירה את ההורים. עם זאת, מעט הורים מודעים לקיומה של האפליקציה, שצוברת פופולריות בקרב הקהל הצעיר.