אחרי הסערה שהתחוללה ברשת וגרמה לחנויות האפליקציות של אפל וגוגל להוריד את אפליקציית Plastic Surgery & Plastic Doctor, מסתבר שלא מעט אנשים הספיקו להוריד את המשחק מעורר המחלוקת למכשיר שלהם, והאפליקציה ממשיכה להסתובב בין מכשירי טלפון שונים, גם פה בישראל.

כמו כולם, גם מערכת "חי בלילה" מצאה את עצמה מוטרדת מהאפליקציה הזו, והחליטה לפנות למנתח הפלסטי אייל וינקלר, כדי לשמוע מה דעתו בעניין: " אני לא מכיר או בקיא באפליקציה, אבל בהחלט חושב שיש למה להיות מוטרדים", אומר וינקלר,  "הנערים והנערות, כמו כולנו, נמצאים בלחץ בלתי פוסק להיראות יותר טוב, ולחשוב שהערך המקודש ביותר הוא איך שאנחנו נראים."

"כדאי שהמנתחים הקוסמטיים יהיו פחות מפורסמים ונדחפים"

למרות שהאפליקציה הורדה כאמור, ההתעסקות בה עוררה דיון חדש ומרתק לא פחות, האם ייתכן שכיום מתקיימים ניתוחים פלסטיים לילדים וילדות שעדיין לא הגיעו לגילאי העשרה? גם בעניין הזה הד"ר משתדל להרגיע: "במקרה הזה אנחנו מדברים על ניתוחים קוסמטיים בלבד. לעומת זאת, יש הרבה מאוד ניתוחים פלסטיים לילדים ונוער שהם ראויים וחשובים כמו הצמדת אוזניים או תיקון מומים מסוימים", הוא מספר, "ניתוחים לצורך יופי  בגיל הזה הם דבר נדיר. יש מעט מאוד ילדים שדוחפים לעניין. בד"כ הפניות מגיעות מנערות, אבל אנחנו משכנעים את מי שצריך להמתין עם זה עד גיל 18 לפחות".

ומה לגבי הביקורות שהוטחו נגדו ונגד הקולגות שלו, על הפומביות הרבה לה הם זוכים בשנים האחרונות? ד"ר וינקלר מסתבר, מסכים עם מרבית הטענות: "אני לא מסיר אחריות, אבל לא חושב שהמנתחים מייצרים צורך. לדעתי כדאי שהמנתחים הקוסמטיים יהיו פחות מפורסמים ונדחפים, אבל סך הכל מדובר כאן במוצר צריכה". את העניין מסכם הדוקטור בכך שהוא היה עצמו היה מוותר לחלוטין על המשחק הזה, ובאופן כללי היה מעדיף שהילדים של היום יתעסקו יותר בספורט או בשחמט, אבל מודע לכך שזהו העידן בו אנו חיים.

"חי בלילה", רביעי, חמישי ושבת ב-23:00, ערוץ 2