אנחנו רגילים לפגוש אותו פעמיים בשבוע כשופט "מאסטר שף", אבל אייל שני דואג להתקיים כל הזמן גם במרחבי הרשתות החברתיות, כשהוא מעלה באופן עקבי תמונות לחשבון האינסטגרם שלו: "זה יומן חיים שלך. אתה עובר דרך משהו, הוא נוגע לליבך", הוא מסביר. שני מספר שהוא פועל ללא תכנון מראש ובוחר מה לתעד מתוך התחושה שמציפה אותו ברגע מסוים: "אני אדם אינסטינקטיבי. אני רואה משהו שבבת אחת הופך להיות כל עולמי ומצלם אותו".

"התמונות הן השתקפויות של הנפש"

אייל ספג לא פעם ביקורת בעקבות תמונות שונות שהעלה, כאשר נטען שהתוכן שלהן מיני מדי. אחת מהן הייתה תמונת התות המפורסמת, אותה רשת אינסטגרם החליטה להסיר. ובכל זאת, שני מסרב להתרגש מהקריאות נגדו ומנסה להסביר את נקודת המבט שלו: "אצלי כל התמונות מצולמות בתום לב ומתוך השראה ותשוקה של רגע. החיקוי המדויק לאישה דרך התות הזה פשוט גרם לי לחבק ולנשק את אלוהים על המערכת הפשוטה שממנה הוא מפעיל עולם כל כך מופלא".

לסיכום מסביר שני בדרכו המיוחדת איך הוא רואה את הקשר בין התמונות לחיים: "פעם בטהובן אמר שמוזיקה לא צריכה לשרת שום דבר היא עומדת בפני עצמה. אמרו לו - 'כתבת את הסימפוניה השישית הפסטורלית וזה שיר הלל לטבע'. הוא השיב להם 'לא, זה נופים פנימיים של הנפש'. בסוף אתה תמיד מצלם את עצמך, אתה יכול לצלם מנה, נוף, עיניים של אדם. זה הכל השתקפויות הנפש שלך".

חי בלילה, רביעי - חמישי ושבת ב-23:00