פרשות ההטרדות המיניות מסרבות להיעלם מפני השטח וגם בימים אלו צצה פרשה חדשה, שבמרכזה עומד שדרן הרדיו גבי גזית. בתכניתו ברדיו 103FM, גזית התוודה ואמר: "אני מניח שלפני 50 שנה, ליטפתי ישבנה של אישה", ועוד הוסיף שחש שהוא האדם הבא בתור לחשיפה, ואף הכין את בנו לתרחיש. לאחר שידור תכנית הרדיו של גזית, צייצה העיתונאית דנה וייס בחשבון הטוויטר שלה: "תחשוב טוב גבי גזית. גם לפני 15 שנה עשית. ויותר. כמו למשל להתעקש לנשק על הפה", ובעצם כך חשפה את ההטרדה המינית שעברה על ידי גזית.

>> לוח שידורים ערוץ 12

במערכת "חי בלילה" הצליחו לתפוס את שדרן הרדיו לשיחה זמן קצר לאחר שהתפרסמו הדברים, כדי לוודא האם הוא עומד מאחורי מה שנאמר. גזית הסביר בשיחת הטלפון: "באותה תקופה, לפני 40 או 50 שנים, אנשים היו נוגעים אחד בשני, מביעים חיבה על ידי נגיעות הדדיות, אז זה היה מקובל", הוא סיפר למערכת. גזית הרחיב והוסיף: "פעם היו מלטפים שיער של אישה, היום זה לא מקובל. אנשים היו עובדים ארבע-עשרה שעות ומתחככים אחד בשנייה, זה חלק משפת גוף אחרת". בנוסף לכך, חשוב לו לציין: "נגד גבי גזית אין שום תלונה, ולא שריד או ניצן של תלונה".

לעמוד הפייסבוק של "חי בלילה"

הדס שטייף, כתבת לענייני משטרה בגל"צ, אמרה בראיון ל"חי בלילה" שזו אכן הייתה רוח התקופה באותם זמנים: "כשליטפו פה ושם אף אחת לא דיברה. נשים יותר מדברות על זה שהציעו להן לעשות דברים ומעשים מגונים על מנת להתקדם בעבודה". לטענות המועלות כנגד התקשורת בפרשות ההטרדות המיניות, שטייף הוסיפה: "לאורך השנים התקשורת טיפלה באנשים שהטרידו מינית, לדוגמא משה קצב, אבל היא לא טיפלה בעצמה. בגלל שהכל צהוב ותקשורתי אז זה מובלט, אבל זה קורה בכל יום במקומות רבים – בבנקים, במכולת, במשרד התעסוקה ועוד".

 "חי בלילה": ראשון עד חמישי ב-23:00, ערוץ קשת 12