"חי בלילה", תכנית הלייט נייט החדשה בהנחיית נדב בורנשטיין, החליטה להשאיר בידי הצופים את הבחירה בתמונת האינסטגרם שתלווה את התכנית במהלך שידורה. שישה תותחי אינסטגרם השתתפו בתחרות וצילמו את בורנשטיין, שתכניתו תעסוק בכל הסיפורים שהסעירו את הרשת, והעלו את התמונות לשיפוטו של הקהל.

בתחרות הצביעו אלפי גולשי mako, אבל הבחירה הסופית הייתה ברורה. עם למעלה מ-40% מהקולות, זכתה תמונתו של ניל כהן, (nili_young באינסטגרם), בן 30 מתל אביב.

ניל כהן - נדב בורנשטיין
ניל כהן - נדב בורנשטיין

ניל בחר למקם את נדב בדירתו, שם מתרחשים רוב צילומיו. לאחר שיחה שערך עם בורנשטיין, החליט על הפריים אותו הוא מעוניין ליצור: "חשוב היה לי לדבר ולשמוע את נדב בקשר לרעיון כי אני מאמין שחייב שיהיה חיבור בין הצלם והמצולם . בחרתי ללכת עם נדב לכיוון הפריים המגניב רציני כי אני חושב שזה בדיוק הוא", אמר.

בפריים, בו נראה בורנשטיין ישוב על כורסת וינטאג׳ פרחונית כשהוא אוחז באייפד בשתי ידיו. מתוך האייפד יוצאת יד שלישית שבעזרתה נדב מסדר את העניבה. בנוסף, החליט כהן להתייחס לחיבתו של בורנשטיין לחתולים, והכניס גם אחד לתמונה.

במקום השני בתחרות הגיע הצילום של אורי טאוב ולמקום השלישי הגיע עמית אלקיים. למקומות ה-4-6 הגיעו בהתאמה דייב שוורץ, משה פרץ ודני שופן.