מערכת הבחירות כבר כאן ופוליטיקאים רבים כבר דואגים להפגין נוכחות באמצעי התקשורת השונים. אמש, התארחה הגברת ציפי לבני בתכנית הסאטירה "מצב האומה". במהלך התכנית השתמשה לבני באמירות שונות כלפי יריביה הפוליטיים, אמירות אשר הצליחו להסעיר לא מעט אנשים ברשתות החברתיות, בערוצי התקשורת ואיך לא, בקרב יריביה הפוליטיים של לבני. בין הדברים אשר קוממו את זעמם של לא מעט אנשים ברחבי הארץ היה המשפט: "חשבתי שרוטציה או שני ראשי ממשלה בפוטנציה, זה טוב על ראש ממשלה באימפוטנציה", שלטענת המבקרים, נחשבת לאמירה נמוכה מאד.

ואם לא די היה בעקיצה הראשונה, לבני דאגה לקדם את שיתוף הפעולה החדש בינה לבין יצחק (בוז'י) הרצוג, תוך כדי שהיא מגנה בעקיפין את פועלה של הממשלה המכהנת: "החלטנו מראש שלא נריב מי שוטף כלים, מי עשה כביסה, אנחנו שנינו נוריד את הזבל".

 >> עקבו אחרי "חי בלילה" בפייסבוק

בעקבות אמירותיה של לבני, הרשת יצאה מאיזון ואיתה גם אחת היריבות הפוליטיות של לבני, חברת הכנסת מירי רגב (ליכוד). רגב כינתה את התבטאותיה של לבני כ"בושה וחרפה", ואף הוסיפה: "אם מישהו מהימין היה מתנהג ככה כבר היו כולם תוקפים אותו". אבל גם בקצה השני של המפה הפוליטית לא שמרו על התנהגות בוגרת במיוחד, דוגמה לכך היה חבר הכנסת ישראל כץ אשר רמז בעמוד הפייסבוק שלו שלבני משתמשת בסמים, ואף כינה את לבני "דמות הזוייה. גם רגב עצמה לא התנהגה בדיוק כמו שה תמים, בעמוד הפייסבוק שלה כתבה היום רגב: "ציפי לבני מתקשה למצוא אתר פסולת שיקלוט את הזבל שהשאירה אחריה בכנסות האחרונות". 

לא רק בפייסבוק רגב מטיחה את דעותיה על לבני, רגע לפני שהיא מסיימת את השיחה איתנו היא דואגת להוסיף: "ללבני יש אפס ביצועים, אפס הצלחות ואין לה שום ערך, מחפשת רק כסא להישרדות" 

"חי בלילה" - ימים ראשון-שלישי ב-23:00