כולם נחשפו לתיעוד של הוילה שהושחתה על ידי תלמידים מבית שאן, שהגיעו בסוף השבוע לחגוג את סיום הלימודים בישוב שומרה. התמונות הקשות, יחד עם תיעוד ההתכתבויות של בעל המקום עם הורי הנערים מייצרות תמונה עגומה, אך יש גם צד אחר לסיפור.

הנערים טענו שחלק מהנזקים היו קיימים לפני שהם הגיעו למקום וכן שההתנהלות של בעל המקום הייתה בעייתית. בניסיון לאמת את הדברים, הגיעו אנשי מערכת "חי בלילה" לקבוצת של נערות, אשר בילתה בווילה בל"ג בעומר האחרון והן טוענות – חלק מהנזקים היו קיימים גם כשאנחנו התארחנו במקום.

"שולחן הסנוקר היה קרוע, שתי הספות היו שבורות והיו כיסאות שבורים בחוץ", סיפרו הנערות והוסיפו: "כל הוילה הייתה מלאה זבובים מתים".

תלמידים שכרו וילה לסופ"ש - והחריבו אותה (צילום: מתוך "חדשות הבוקר" , קשת12)
תיעוד מהוילה שהושחתה | צילום: מתוך "חדשות הבוקר" , קשת12

באשר לזוהמה במקום, גם כאן מתנהל קרב גרסאות, שכן הנערים טוענים שבעל הדירה התלונן והוציא אותם לפני הזמן, ולכן לא הספיקו לנקות את הוילה.

מעו"ד אבי קורקוס, פרקליטו של בעל הוילה נמסר:
"רוב רובן של המלצות ו/או תגובות המבקרים לאחר האירוח בווילה מדברות בעד עצמן חד משמעית. אין זה המקום להתעסק במקרה פרטני או אורח כזה או אחר. במידה וישנן טענות כאלו ואחרות, אני קורא לכולם לפנות למרשי וכל טענה תטופלנה בהתאם. סרטוני האבטחה חד משמעית מאמתים את טענותיו של מרשי. כרגע אנו ממתינים לקבלת חוות דעת לאומדן הנזקים בווילה ולאחר מכן נשקול את המשך צעדינו המשפטיים".