"הכריש", הדר גולדמן, לא יכל להסתיר את ההתלהבות וההתרגשות הרבה, כשעלא כחיל הגיע לתכנית "הכרישים" (שלישי ב-22:00, ערוץ 12) כדי לבקש את עזרתו בהתרחבות עסק הפלאפל שהוא שואף להקים. גולדמן, שסיפר שהוא לקוח קבוע של חאג' כחיל, קפץ על ההזדמנות להצטרף לעסק, ואיתו "כרישים" נוספים. השותפים החדשים מיהרו לצאת כבר אמש (שלישי) לשדרות רוטשילד בת"א ולחנוך את משאית הפלאפל החדשה.

אחרי שהושקעו 300 אלף שקלים בעסק החדש, מערכת "חי בלילה" שלחה את הכתבת מעיין פרילוק לבדוק מה הסיפור של המשאית שהתייצבה בשדרות רוטשילד בתל אביב. "היה לנו את הכבוד להשקיע במשפחה שיש בה מסורת ארוכת שנים של אוכל, ניקיון, טריות ויושר", אומר גולדמן, "המשפחה רוצה להתרחב בתוך ענף הפלאפל ובאנו עם קונספט שדובי פרנסס הוביל, פלאפל מובייל - משאית מדוגמת, יפהפיה וטרייה. כך נגיע עם הפלאפל לכל האנשים". זהר לבקוביץ, "כריש" נוסף שהצטרף לעסקת הפלאפל, הוסיף: "אני יודע להשקיע בסטארט אפים מוצלחים, מה סטארט אפ צריך? פוקוס: פלאפל, צ'יפס, מיץ רימונים ואת המנכ"ל הכי טוב שפגשתי".

לעמוד הפייסבוק של "חי בלילה"

מחוץ למשאית התייצב תור של הראשונים שזכו לטעום מהפלאפל שעוד עשוי לכבוש את כולנו, ואין ספק שתגובות הטועמים הראשונים גורמות לאופטימיות: "אף פעם לא אכלתי פלאפל כזה טעים. בתור צמחונית אני ממליצה לכל הצמחונים לבוא לפה ולאכול", סיפרה אחת הראשונות לטעום, ולנו נותר רק להמתין לביקור של משאית כזו אצלנו.

"חי בלילה" עם נדב בורנשטיין: ראשון עד חמישי ב-23:15, קשת, ערוץ 12