עונת העשור של "מאסטר שף" נפתחה אמש (רביעי) בסערה עם השופטת החדשה רותי ברודו ועם מבחר של מנות מיוחדות וטעימות. שני בן שימול, כבשה את השופטים עם מנת לחם בשר בפרנה ולחם עגל עם חצילים ועגבניות בנוסח מרוקו וגרפה שלל מחמאות. בראיון ל"חי בלילה", היא שיתפה בהתרגשות מהצפייה בעצמה על המסך, על מקור ההשראה שלה לאוכל, והתהליך שעברה עד שהסכימה ללכת לאודישן.

"זה מטורף ומרגש מאוד. הפתעה גדולה לשמוע ולראות את זה", סיפרה שני בחיוך והוסיפה על הדרך שעברה עד שהסכימה ללכת לאודישן לתוכנית. "חברה רשמה אותי, והבן שלי נורא התעקש שאלך אבל כל הזמן סירבתי. נכנעתי לתחנונים שלו ללכת לאודישן למרות שלא רציתי. בשביל האודישן חזרתי ממיאמי והנה אני פה".

בהמשך, שיתפה בן שימול בסיפור שמאחורי המנות שבחרה לבשל באודישן. "אני חושבת שזה קצת פחות סיכון כי עם הבישול המרוקאי יותר קל לי לעבוד ולשלוט על הטעמים. את הלחם אני מכירה מבית סבתי ז"ל", שיתפה בהתרגשות והוסיפה, "כשנתנו לנו לבחור – מיד ידעתי שאת המנה הזאת אני הולכת לעשות. אני בטוחה שהיא גאה בי עכשיו מאוד".

חזרת מהטיסה שלך ממרוקו במיוחד כדי לצפות באודישן לצד משפחתך, האם שילבת שם מסע קולינרי?
"אני הקדמתי את הטיסה שלי בגלל האודישן והלכתי למסע שורשים גם מבחינת קולינריה וגם מבחינת לחוות. זה מאוד החזיר אותי חזרה לילדות. גדלתי בתור ילדה שחיה עם כבשים ועזים בגינה. מבחינתי זאת ילדות מדהימה", סיפרה והוסיפה, "באמצע הטיול שכמעט ואין בו קליטה, עדכנו אותי שהאודישן הולך לעלות וכמובן שלא יכולתי לפספס את הצפייה עם המשפחה שלי".