פרסום ראשון של מערכת "חי בלילה": תקלה המונית בדואר ישראל, שנגרמה כתוצאה מווירוס במערכות, גרמה לכך שמאות ישראלים קיבלו הודעות לא נכונות על מיקום החבילה שהזמינו. חבילות רבות נשלחו לערים אחרות ואם תרצו לדבר עם המוקד הטלפוני של הדואר, תצטרכו להמתין זמן רב.

לעמוד הפייסבוק של "חי בלילה"

למערכת הגיעו פניות רבות מצופים, אשר טענו כי החבילות שלהם הגיעו לערים משונות, לעיתים במרחקים ארוכים במיוחד: "קיבלתי הודעה מדואר ישראל על חבילה שממתינה לי באשדוד, כאשר אני מתגוררת בקריית ביאליק. ניסיתי ליצור קשר עם הדואר, אך נותרתי ללא מענה", סיפרה אפרת חנוכה. "קיבלתי הודעה שהחבילה שלי הגיעה והיא נמצאת בכפר סבא, כאשר אני מתגוררת בהרצליה", אמרה שיראל שלם והוסיפה: "ניסיתי ליצור קשר עם שירות הלקוחות, אבל שיחות מתנתקות או למעלה מחצי שעה המתנה".

הווירוס שתקף הצליח לבלבל אנשים רבים, ומתחקיר המערכת עולה כי הודעות שהתקבלו ומתחילות ב- YY000, הינן הודעות שגויות ואלה לא חבילות שהוזמנו. אולם, אם התקבלה הודעה על דבר דואר אשר נמצא בעיר אחרת, ייתכן שאכן הגיע לאותו מקום וצריך לברר זאת עם המוקד הטלפוני.

>> לוח שידורים ערוץ 12 

תגובת דואר ישראל: "אנו מצרים על המקרים שתוארו. עקב תקלה תכנית, נשלחו בימים האחרונים מסרונים שגויים לקבוצת לקוחות ולא מדובר בניתובים שגויים". 

"חי בלילה": ראשון עד חמישי ב-23:25, קשת, ערוץ 12