קמפיין חדש לאפליקציה שהושקה לאחרונה, מציע תפקידים שאינם דורשים הכשרה מסוימת ולכן, נחשבים לפחות יוקרתיים. בפרסומת שנועדה לקדם את אפליקציית "ג'וב ג'וב", מוצגים לצד התפקידים שאינם דורשים הכשרה גם תפקידים בכירים שאותם לא נמצא באפליקציה.

השיר בפרסומת אמנם קליל וקליט, אבל יש עוד עניין שאולי לא שמתם לב אליו: המבטא של הקריין. עו"ד אביגדור פלדמן, טוען שהמעסיקים המשתמשים באפליקציה כפלטפורמה מחפשים 'משרתים': "המגיש מדבר במבטא ערבי ישראלי. זה אותו המבטא ששומעים במקומות בהם עובדים ערבים בשכר נמוך". לטענתו, מדובר בפנייה לאוכלוסייה שמחפשת עבודה זולה שאין בה קביעות.

מנכ"ל ג'וב ג'וב, שי בר יוסף, הגיב ב"חי בלילה" לטענותיו של עו"ד פלדמן ואמר: "אנחנו מופתעים מהתפיסה הזו, הרפרנס שאליו פנינו הוא בכלל המבטא של דן כנר". מאחר ומדובר בסטארט אפ צעיר, בר יוסף מסביר שפשוט מאוד, לא היה להם כסף לשלם לקריין כמו דן כנר. "האפליקציה פונה לקהלים רחבים בארץ, לא לפי גזע ודת, אלא לכל העובדים בישראל שמחפשים עבודות שלא דורשות הכשרה מקצועית. המטרה הייתה לעשות רטרו לימים של כנר, אם היה לנו את הכסף כנראה שדן כנר היה הקריין". בינתיים האפליקציה זוכה לדבריו להצלחה: "העבודות האלה מכבדות את האנשים, מפרנסות אותם ואת משפחותיהם. אנחנו מופתעים לטובה, למעלה מ- 3,000 מעסיקים שונים פתחו ופרסמו משרות בחודשיים האחרונים".

"חי בלילה" עם נדב בורנשטיין, ראשון-חמישי, ב- 23:15, קשת 12