אמש שודר בתוכנית "חי בלילה" תחקיר מטריד שחשף מה באמת קורה בחופשות הקיץ של בני הנוער הישראליים באיי יוון. שתי כתבות המערכת טסו לחופשה בזקינטוס, שם נחשפו למסיבות סקס פרועות, הטרדות מיניות וצריכה מרובה של אלכוהול וסמים, הכל תחת חסות חברות התיירות הישראליות, שאמורות לדאוג לשלומם של הנערים.

בעקבות שידור הכתבה פנתה אל המערכת נערה ישראלית בת 18 בשם בר, וסיפרה כי הפרסומים סביב הנעשה ביוון, החזיר אותה לרגעים הקשים שעברה לפני שנתיים, כאשר גבר ישראלי אנס אותה לכאורה אחרי מסיבה בכרתים. "אני וחברה הגענו למסיבת בריכה", אמרה בראיון ששודר בתוכנית, "הייתה שם חבורת ישראלים שתקפו אותנו, לא הפסיקו לגעת בנו וניסו להציק לנו. אחד מהם תפס אותי בכוח ונישק אותי, ואז אחד אחר תפס לי את היד ולא שיחרר עד שממש הייתי צריכה להפעיל המון כוח פיזי בשביל לברוח". 

עוד ציינה בר כי האירוע כולו התרחש במהלך מסיבה באור יום, במקום פתוח כשמסביב נכחו אנשים רבים שלא הגיבו לסיטואציה. "הלכתי לנציג שירות והוא אמר לי 'את נראית טוב, בגלל זה זה מה שקורה'. בערב פגשתי חבורה של ישראלים ואחד מהם אמר שהוא ישמור עלי. הוא היה קצין בצה"ל, סמכתי עליו, ובסופו של דבר הלכנו למסיבה שאחריה הוא אנס אותי". 

בר מספרת כי הכחישה את הטראומה שנגרמה לה והתגייסה לשירות צבאי חצי שנה אחרי התקרית. במהלך השירות סבלה מהתפרצות פוסט טראומה במהלכה אף ניסתה להתאבד. "השתחררתי ומאז אני בטיפול פסיכולוגי ותרופתי", אמרה, "במסיבות האלה יש המון אלכוהול. הגברים שבאים למסיבות האלה רואים את הבחורות שמשלמים להן כסף והן מתפשטות, אז הם חושבים שכל הבחורות ככה והם תוקפים אותן. החברה הזאת מוכרת סקס ואז מי שמגיע לחופשות האלה רואה שאין סקס, אז הוא לוקח את זה בכוח. עוד יותר קשה לי שאני יודעת שזה ממשיך לקרות בכל קיץ ואין לי שום דבר לעשות עם זה".