רק אתמול (שלישי) גילינו מי מהזוגות נשארו ביחד ומי החליטו להיפרד, וכבר היום רוב משתתפי חתונה ממבט ראשון זכו לחיקויים בארץ נהדרת. מיד אחרי השידור הם נפגשו לשיחת זום עם נדב בורנשטיין בחי בלילה וסיפרו לו מה הם חשבו על הביצוע: "זה היה גדול", סיכם נעם קציר את דמותו שעשה אלי פיניש, "לחשוב שמישהו שהייתי מעריץ כל כך גדול שלו בגיל 16, ועד היום, עושה חיקוי שלי, זה וואו".

הדר ברייר מצידה קצת פספסה את החיקוי, מאחר והכותבים של ארץ נהדרת החליטו להתמקד בדמות הנשית השנייה בחייו של דניס רוסקוב – אמא שלו, ג'ני. "רציתי שיכניסו לי כהוגן, אני רוצה שכבר מישהו יצחק עליי", הודתה הדר.

דניס, אמא יודעת שהיא כבר כוכבת?
"קודם כל היא יודעת שהיא כבר כוכבת, גם לפני החיקוי של ארץ נהדרת", אמר דניס, "אבל עוד לא יצא לי לדבר איתה. אני בטוח שהיא תתקשר עוד רגע ותספר לי מה היא חושבת". 

 

זו לא הפעם הראשונה שאריק חביב מקבל חיקוי בארץ נהדרת, אבל הפעם הוא חשב שערן זרחוביץ' היה יותר מוצלח: "הפיקו לקחים, הוא עשה אותי הפעם ממש מושלם. פשוט הרג אותי". ומה חשבה דנית על החיקוי שלה ושל ג'ינגר? "ג'ינג'ר לצערי לא צפתה, אבל אני אראה לה אחר כך. זה היה מושלם ממש. אהבתי את הקטע עם אריק, ואני לא מאמינה שמצאתם כלב שממש דומה לג'ינג'ר, כל הכבוד".

ומה לגבי הגר משה וניר פור? רק בעוד שלושה ימים נגלה האם הם נשארו ביחד (שבת אחרי החדשות בקשת 12), אבל זה לא מונע מהם לקבל חיקוי כבר בפעם השנייה. "סוף סוף הוא סידר את הזקן כמו שצריך", אמר ניר על החקיין שלו, אורי לייזרוביץ' "בפעם הקודמת היו לו כל מיני חלקים לא מסודרים, עכשיו החיתוכים היו במקום". 

הגר, הרגיש שהפעם עשו אותך קצת יותר עירנית ועם שמחת חיים.
"כן גם אני חשבתי ככה, הייתה שם שמחת חיים קלה".

איך היה לצפות בזה רגע לפני הפרק בשבת?
"זה תמיד מצחיק ושני כהן עושה עבודה מדהימה, אפילו הביגוד היה אותו הדבר כמו ביום של ההודעות, זה היה ממש יפה לראות, הם השקיעו".