אחרי ערב רצוף בדרמות, ריבים וטונים שעלו לא פעם, שלומי גוזלן ועדיאל טויטו כבשו את המקום הראשון והורידו את מארק ואלכס למקום השני. רגע לפני שנדע מי יהיה הזוג הראשון שיודח מ-MKR המטבח המנצח, חברי הילדות סיפרו בחי בלילה איך זה להיות בראש הפסגה, כרגע. "לא האמנו עד הרגע האחרון", שיתפה עדיאל. שלומי הודה שהם לא הזוג עם הכי הרבה ניסיון, ובגלל זה המיקום שלהם מרשים במיוחד. "אנחנו שני חובבנים וזה הכי מחמיא בעולם להיות מקום ראשון. תמיד קיווינו, כי איך אני ועדיאל אומרים? 'אף פעם לא זוכרים את הסגן של בר כוכבא'. תמיד רצינו להיות במקום הראשון".

אבל הדרך לשם הייתה רצופה במשברים, והשניים נכנעו ללחץ של השעון המתקתק. "זה לא מה שאתה מתאמן עליו בבית" סיפר שלומי, "כל מה שאנשים רואים בטלוויזיה זה לא כמו שמבשלים בבית בכיף, לפעמים כן קורות תקלות".

שלומי ועדיאל מכינים את הקינוח (צילום: MKR המטבח המנצח, קשת12)
"היו רגעים שעדיאל לחשה לי באוזן 'היום הביתה'". שלומי ועדיאל | צילום: MKR המטבח המנצח, קשת12

עדיאל הודתה שהיא התאכזבה. "זה היה משבר. הייתה לנו חצי שעה של שקט רע במטבח שלא תקשרנו. הייתי מאוכזבת כי זו הייתה מנה שמאוד האמנתי בה. התבאסתי והיה לי קשה לחזור לתפקוד. אבל שלומי היה שם להרים אותי". 

"הפעם לעדיאל היה משבר למרות שהיא שברה את הכלים קצת", הוסיף שלומי. "הייתי שם כדי להרים אותה, הוכחתי לה שהחברות בינינו היא חזקה. הדרך בתחרות הזאת היא ארוכה ויכול להיות שבפעם הבאה אני אהיה למטה, והיא תזכור את הרגע הזה. בשביל זה אנחנו פה אחד בשביל השנייה".



אחרי הביקורת הקשה שקיבלו על המנה הראשונה, הם חזרו למטבח כדי להכין את המנה העיקרית וגם שם לא תמיד היה קל. "המנה הייתה על הקשקש", סיפר שלומי, "היו רגעים שעדיאל לחשה לי באוזן 'אנחנו לא נספיק', או 'היום הביתה', ואמרתי לה שתאמין בעצמה. אחרי הביקורת של המנה העיקרית פתאום ראינו את עדיאל זורחת וחוזרת להיות מי שהיא".

"הייתי בטוחה שאנחנו עפים הביתה", הוסיפה עדיאל. "למדנו שאנחנו צריכים לתת לעצמנו קצת יותר פרגון ולהיות פחות חסרי ביטחון כי הסתובבנו במטבח תבוסתניים ונפולים, בהרגשה שאנחנו מתמוטטים היום ושהחלום נמוג, והנה, היינו הבר כוכבא של הערב הזה".