לאחורנה כבר התרגלנו לראות את ליאת הר לב בכל הצורות בשלל דמויות שונות, מטלי שמשגעת את אמיר ב"רמזור" (חמישי ב-21:30), עד אירנה בת זוגו הבלתי נשכחת של שאולי ב"פרלמנט". בין החיקויים היא מוצאת זמן להסביר איך אפשר ללמוד כל כך הרבה סגנונות בזמן קצר, לפעמים בפחות מ-24 שעות: "פשוט יושבים על הדמות ומסתכלים עליה המון בכל אמצעי התקשורת. פעם רואים בלי לשמוע, פעם שומעים בלי לראות ומנסים לדוג משהו. לפעמים זה קופץ ישר ולפעמים זה שעות של בהייה", אומרת ליאת.

עוד בתכניות קשת:

"אני תמותי על ג'ניפר סנוקל"

ליהיא האשטאג נפרדת מהחבר (תמונת AVI: mako)
"כמו נעל בית". ליהיא האשטאג | תמונת AVI: mako

גם ב"ארץ נהדרת" היא מדלגת בין כמה נשים מצחיקות במיוחד, ובזמן הצילומים לפרק האחרון של העונה (שבת ב-21:00) היא מתקשה להחליט מי האהובה עליה ביותר: "אני מחבבת את כולן, אני תמותי על ג'ניפר סנוקל, שם יש מגש גדול עם הרבה פאן ואפשר לבחור על מה הולכים. אירנה זה סיפור שהתגלגל ויש בזה הרבה קסם, ו'בארץ' הכי כיף בעולם, יש צוות חלומי ובלגן וחברים וצחוקים".

רגע לפני שהיא נכנסת שוב לנעליים של ליהיא האשטאג, הרווקה הכי ממורמרת בתל אביב, הר לב מספרת שלא פעם הדמות יוצאת לה מתוך הגרון גם מחוץ לסט הצילומים מבלי שהיא תשים לב: "יש דברים שקל לי יותר להגיד למרות שאני מנסה להימנע מזה" היא מודה, ועוקצת את נדב על הטיימינג של קיום הראיון כמו שרק ליהיא יודעת: "ברור שנעשה את הראיון הזה באמצע הסט כאילו זה לא מפריע", היא צוחקת. 

"חי בלילה", רביעי - חמישי ושבת, 23:00