עומר, בן 8.5, ילד עם צרכים מיוחדים, הלך אתמול לבית ספר שבו הוא לומד ביישוב קציר. עומר סירב לעלות להסעה ובתגובה לכך המורה שלו גררה אותו באלימות על המדרכה, פצעה אותו וגרמה לו לטראומה. עומר לא חזר לבית הספר מאז אבל המורה עדיין ממשיכה ללמד.

גאיה, אחותו של עומר מספרת על המקרה: "עומר היה צריך ללכת להסעה והנהג היה חסר סבלנות, המורה התעצבנה ופשוט החליטה שהיא גוררת אותו על האספלט כי הוא לא היה מוכן לעלות. היא גררה אותו על הריצפה ופצעה אותו". אם זה לא מספיק, גאיה מספרת שלמרות שעומר ביקש ממנה להפסיק המורה לא עצרה: "היא הכתה אותו ממש חזק בזמן שהוא מתחנן, בוכה, צורח ואומר לה דיי תפסיקי!".

>> לעמוד הפייסבוק של "חי בלילה"

בנוסף לכך, גאיה ובני משפחתה גילו מה קרה לעומר רק לאחר שאחות נוספת ניסתה לדובב אותו: "עומר בצהרון עם אחותי והוא התנהג מוזר והיה מופנם, ככה הבנו שהמורה הכתה אותו". בהמשך, אמא של עומר התקשרה למנהלת בית הספר ונתקלה באטימות: "אני לא ידעתי על זה. זה מאוד חמור. אבל אני לא המעסיקה שלה - זה ברמה של משרד החינוך". למרות זאת ולמרות המקרה החמור, עומר נשאר בבית מאז המקרה והמורה המשיכה ללמד.

תגובת משרד החינוך למקרה:

"מדובר באירוע חמור וקשה, ובכוונת המשרד לטפל בו במלוא החומרה. יצויין, כי בעקבות המקרה הושעתה המורה מתפקידיה בהוראה עד לתום הטיפול בנושא. כמו כן, בית הספר עומד בקשר רציף עם המשפחה, ויעניק לילד את כל הסיוע הנדרש".

"חי בלילה": ראשון עד חמישי ב-22:40, קשת, ערוץ 12